Toks sprendimas sukels nerimą šeimos planavimo aktyvistams. Manoma, kad per ateinančius du dešimtmečius pinigų stokojančiame Pakistane gyventojų skaičius nuo maždaug 180 mln. šoktelės iki 240 mln., rašo „The Telegraph“.

Pastaraisiais metais aktyvistai jau uždangstė reklaminius stendus, kuriuose buvo vaizduojami pernelyg daug atviro kūno demonstravę modeliai. Dėl nepadoraus turinio šalyje blokuojama ir svetainė „YouTube“.

50 sekundžių trukmės prezervatyvų „Josh“ reklamoje aktorė ir modelis Mathira vaidina vieną jaunamartę, kuri lepindama savo vyrą priverčia kaimynų porą degti pavydu.

Kai neištvėręs kaimynas paklausia vyro, kaip jam pavyksta pasiekti, kad gražuolė žmona būtų tokia meili, jis atsako: „Įsileiskite į savo gyvenimą „Josh“.

Tačiau dabar Pakistano Elektroninės žiniasklaidos reguliavimo valdyba nurodė televizijoms daugiau netransliuoti šios reklamos.

Žiniasklaidos priežiūros institucijos atstovas spaudai Fakharas ud Din Mughalas teigė, jog laiške televizijoms pažymima, jog ši reklama yra „nederama, amorali ir visiškai nepaiso mūsų sociokultūrinių bei religinių vertybių“.

„Tokios amoralios reklamos transliavimas Pakistano televizijose, o dar šventojo ramadano mėnesio metu, verčia imtis rimtų veiksmų“, – teigė jis.

Tarp konservatyvių Pakistano musulmonų diskusijos apie kontracepciją laikomos tabu.

Jungtinių Tautų agentūros teigia, kad šioje šalyje kontraceptines priemones naudoja tik 27 proc. žmonių, ir perspėja, kad didėjantis gyventojų skaičius tik padidins apkrovą skurdiems Pakistano ištekliams.