Jo teigimu, rinkiminė kampanija matoma dviem aspektais:

„Pirma – matome oficialiai besiregistruojančius kandidatus, kandidates į Vyriausiąją rinkimų komisiją, matome parašų rinkimą. Tai vadinamasis oficialus kontekstas. Kitas aspektas, aišku, yra politiniai ginčai, Seimo tyrimų komisija, galbūt padažnėjusi kritika, reakcija į nuomonių apklausas – tie dalykai yra irgi, manau, rinkiminės kampanijos dalis.“

M. Jurkynas taip pat išskyrė ir dar vieną ryškų kampanijos elementą – politikų susitikinėjimą su rinkėjais, komunikaciją socialiniuose tinkluose.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)