Lietuvos oro erdvės pažeidimų neužfiksuota, pranešė Krašto apsaugos ministerija.

Praėjusį pirmadienį, birželio 15-ąją, naikintuvai kilo tris kartus, atpažino ir lydėjo du žvalgybos lėktuvus „Il-20“. Jie skrido be iš anksto pateikto skrydžio plano, išjungę automatinius atsakiklius ir nepalaikė ryšio su skrydžių valdymo centrais.

Antradienį, birželio 16-ąją, naikintuvai irgi kilo tris kartus. Atpažinti ir palydėti kariniai orlaiviai: žvalgybos lėktuvas „Il-20“ (skrido be iš anksto suderinto skrydžio plano, be automatinio atsakiklio, radijo ryšį palaikė), vadovavimo ir valdymo lėktuvas „Il-22“ (skrido be iš anksto suderinto plano, įjungęs automatinį atsakiklį, radijo ryšį palaikė), tolimojo radiolokacinio aptikimo ir nutaikymo lėktuvas „A-50“ (skrido be iš anksto suderinto plano, įjungęs atsakiklį, radijo ryšį palaikė), transporto lėktuvas „An-26“ (skrido be iš anksto derinto plano, išjungęs automatinį atsakiklį, radijo ryšį palaikė), du naikintuvai „MiG-31“ (skrido be iš anksto suderinto skrydžio plano, išjungę automatinius atsakiklius, nepalaikydami radijo ryšio).

Trečiadienį, birželio 17-ąją, naikintuvai taip pat kilo tris kartus. Atpažintas ir palydėtas vadovavimo ir valdymo lėktuvas „Il-22“ (skridęs pagal iš anksto suderintą planą, įjungęs atsakiklį, palaikydamas radijo ryšį), du naikintuvai „MiG-31“ (skrido be iš anksto suderinto plano, išjungę automatinį atsakiklį, radijo ryšio nepalaikė), du strateginiai bombonešiai „Tu-22M“ (skrido be iš anksto suderinto plano, išjungę automatinius atsakiklius, radijo ryšio nepalaikė), vienas tolimojo radiolokacinio aptikimo ir nutaikymo lėktuvas „A-50“ (skridęs pagal iš anksto suderintą planą, įjungęs atsakiklį, palaikydamas radijo ryšį), vienas transporto lėktuvas „An-26“ (skridęs pagal planą, išjungęs atsakiklį, palaikydamas radijo ryšį).

Ketvirtadienį, birželio 18-ąją, naikintuvai kilo vieną kartą. Atpažintas ir palydėtas žvalgybos lėktuvas „Il-20“. Jis skrido pagal iš anksto suderintą planą, išjungęs atsakiklį, palaikydamas radijo ryšį.

NATO teigia, kad Rusijos karinių orlaivių skrydžiai išjungus atsakiklius kelia pavojų civilinei aviacijai.

NATO oro policijos misiją Baltijos šalyse iš Lietuvos vykdo Norvegija ir Italija, Lenkijos - Belgija, Estijos - Didžioji Britanija.

Šaltinis
Temos
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (102)