Vadovaujantis naujosiomis nuostatomis, dėl netikusių prekių keitimo ir grąžinimo pirkėjui pakanka kreiptis į pardavėją žodžiu. Iki tol taisyklėse buvo įtvirtinta tik rašytinė kreipimosi į pardavėją forma.
Tiesa, Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba nurodo, kad tuo atveju, jei su pardavėju nepavyksta susitarti geranoriškai, reikėtų kreiptis į jį raštu.

„Jeigu kreipiantis į pardavėją kyla ginčas, t. y. pardavėjas atsisako vykdyti vartotojo reikalavimą, patariama į pardavėją kreiptis raštu, kadangi to reikės kreipiantis dėl ginčo sprendimo į ginčų sprendimo institucijas. Vartotojų teisių apsaugos įstatymas numato vartotojo pareigą, kreipiantis į vartojimo ginčus nagrinėjančias institucijas, be kita ko, pateikti verslininko atsakymo kopiją, o jeigu verslininko atsakymas negautas – vartotojo kreipimosi į verslininką kopiją“, – anksčiau teigė tarnyba.

Mažmeninės prekybos taisyklėse taip pat įtvirtintas leidimas prekiauti naudotomis prekėmis įmonių, vykdančių eksploatuoti netinkamų transporto priemonių tvarkymą, patalpose ar teritorijoje, t. y. vadinamuosiuose autolaužynuose. Taisyklėse taip pat numatyta, kad tokios prekės gali būti keičiamos ir grąžinamos tik pardavėjui sutikus.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (10)