Skaitytoja Virginija klausia: „Neseniai viename interneto tinklalapyje radau skelbimą, kuriame nurodyta, kad parduodamas naujas akumuliatorinis dulkių siurblys, t.y. šluota, už 75,00 Eur. Skelbime buvo nurodyta detali prekės charakteristika ir nurodyta, kad taikoma 24 mėn. garantija. Minėtą dulkių siurblį nusipirkau. Pardavėjai buvo fiziniai asmenys. Visgi gavus šį siurblį ir nusprendus pradėti juo naudotis supratau, kad jis ilgai kraunasi. Vieną kartą jis pasikrovė ir veikė pakankamai gerai, tačiau juo naudojausi tik keletą kartų. Ilgai siurblio nekroviau, o net nepraėjus mėnesiui pabandžiau pakrauti dar kartą, tačiau jis nesikrovė ir neveikė. Paskambinau pardavėjui pranešti, jog jo parduota prekė nekokybiška, tačiau jis prekę priimti atsisakė, pinigų negrąžino ir pasiūlė kreiptis į meistrus arba į policiją. Kreipiausi į policiją, tačiau gavau nutarimą nutraukti (nepradėti) administracinio nusižengimo teisenos pardavėjo atžvilgiu. Nutarime taip pat buvo pasiūlyta man kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą. Deja, Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba skundų tarp fizinių asmenų nenagrinėja. Jokių prekės pirkimo dokumentų neturiu. Taip pat neturiu garantinio talono ar kvito. Turiu tik internetinį susirašinėjimą su pardavėju, jo skelbimą internete ir banko išrašą (pavedimo kopiją). Ką daryti, kad man grąžintų pinigus už nekokybišką prekę ar būtų padengtos šio siurblio remonto išlaidos? Tuo atveju, jeigu galiu kreiptis tik į teismą, kokio dydžio žyminį mokestį turėsiu sumokėti? Ar žyminio mokesčio dydis viršys dulkių siurblio kainą, t. y. 75,00 Eur?“

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)