„Akcijos savaitę, balandžio 23-29 d., pirmiausia kreipsimės į suaugusiuosius. Jeigu vaikai neturi galimybių pasidalinti savo rūpesčiais, sunkumai gali kauptis ir tapti rimtesnių problemų priežastimi vėliau. Vaikai pasitiki „Vaikų linija“ – sulaukiame lavinos skambučių ir suprantame, kad nepajėgsime atsiliepti visiems norintiems pakalbėti su mūsų konsultantais. Vien per praėjusius metus mums bandė paskambinti apie 4,2 mln. kartų. Tokie milžiniški skaičiai susidaro ir dėl didelio skaičiaus vaikų, ir dėl ribotų mūsų galimybių atsiliepti. Todėl mes norime pasidalinti šia našta su vaikų artimaisiais ir skatinti juos daugiau bendrauti su savo vaikais“, – pranešime spaudai teigia „Vaikų linijos“ vadovas dr. Robertas Povilaitis.

Į „Vaikų liniją“ skambinantys vaikai dažnai kreipiasi dėl sunkumų santykiuose su tėvais. Tai viena dažniausių pokalbių temų, kurią lenkia tik bendravimo su bendraamžiais problemos ir patiriamos patyčios. Savo skambučiuose ir laiškuose vaikai pasakoja, kad dažniausiai liūdni, vieniši ir nereikalingi jie jaučiasi dėl į užsienį planuojančių išvykti tėvų bei šilto bendravimo trūkumo.
Vaikams tėvų dėmesio trūksta ne tik Lietuvoje. Tai yra viena iš svarbiausių šių dienų vaikų problemų, kartu su pagarbos iš suaugusiųjų pasaulio trūkumu ir spaudimu būti sėkmingais, rodo „Eurobarometro“ tyrimo apie vaikų teises duomenys. Tėvai dažnai būna taip užsiėmę uždirbdami pragyvenimui, kad nebeturi laiko savo vaikams, rodo tyrimas.

„Vaikų linija“ akcijos „Išgirsk vaiką“ savaitę, balandžio 23-29 d., vykdys informacinę kampaniją, kuria bus siekiama atkreipti visuomenės dėmesį į akcijos keliamas problemas.

Apie „Vaikų liniją“

Jau 15 metų emocinę paramą telefonu teikianti „Vaikų linija“ 2011 metais atsiliepė į 139 204 skambučius, 46 procentais daugiau negu 2010 metais. Daugiausiai, net 45 proc., besikreipiančiųjų yra 11-15 metų vaikai, dar 23 proc. – 7-10 metų amžiaus. Pagalbos telefonu ieško daugiau berniukų, negu mergaičių.

„Vaikų linija“ – tai emocinę pagalbą vaikams ir paaugliams teikianti tarnyba. Pagalba teikiama nemokamu europiniu pagalbos telefonu 116111 ir internetu www.vaikulinija.lt. „Vaikų linijos“ veiklą organizuoja VšĮ „Vaikų linija“ Vilniuje, Kauno vaikų gerovės centras „Pastogė“, Kauno Dainavos Jaunimo centras bei Klaipėdos Pedagoginė psichologinė tarnyba. „Vaikų linija“ pagalbą teikia nuo 1997m.

Tarnyba yra tarptautinės organizacijos Child Helpline International (www.childhelplineinternational.org), vienijančios daugiau nei 160 pagalbos linijų vaikams visame pasaulyje, bei Lietuvos telefoninių psichologinės pagalbos tarnybų asociacijos (www.klausau.lt) narė. „Vaikų linija“ bendradarbiauja su Valstybės vaiko teisių apsaugos ir įvaikinimo tarnybos specialistais-konsultantais. Tai leidžia užtikrinti vaikams ne tik emocinės paramos prieinamumą, bet ir socialinių, teisinių konsultacijų bei paslaugų gavimą.