Pirmiausia buvo patikslintas atrankos į lygą kriterijus, susijęs su penkiasdešimt pergalių. Tai reiškia, kad žaidėjai, norintys patekti į antrąjį etapą, privalės laimėti penkiasdešimt rungtynių per „Walk-on“ ir „Pro-am team“ režimus. Rungtynės bus vykdomos sausio mėnesio 1–31 dienomis. Ankstesni laimėjimai (turimi iki sausio mėnesio) įskaitomi nebus.

NBA visada pasižymi savo skrupulingu dėmesiu į dizaino ir stiliaus sritis, ypač kai tai susiję su komunikacija ir krepšinio aistruoliais. Ne išimtis ir šis kartas. Lyga skyrė visą savaitę tam, kad pristatytų virtualaus sporto organizacijų logotipus ir papasakotų jų kūrimo ištakas.

Buvo atskleistas naujosios lygos prekės ženklas, kuris siekia identifikuoti visų žaidėjų įvairovę ir absoliučią laisvę – galimybę žaisti krepšinį visiems, nepaisant to, ar tai virtualus, ar realus pasaulis. Po šio paskelbimo NBA klubai atskleidė netikėtą naujieną, susijusią su pavadinimais ir prekės ženklais.

Visos komandos turės skirtingus pavadinimus nei jų pirmtakai NBA lygoje. Pavyzdžiui, Vašingtono „Wizards“ eSporto komandai atstovaus „Wizards District Gaming“ (burtininkų žaidimų rajonas).

Naujieji komandų logotipai pasižymi žaismingumu ir pagrindinių NBA klubų atributais.

NBA eSporto lygos ir komandų logotipai

Taip pat galima pasidžiaugti naujaisiais eSporto klubų vadovais. Nepraėjus nei kelioms dienoms po oficialaus paskelbimo, jie iš karto pradėjo komunikuoti su žaidėjų bendruomene. Vašingtono komandos vadovas Grantas Paranjape didžiąją savo laiko dalį skiria bendravimui ir žaidimui kartu su bendruomene.

Lietuviui Deividui Plerpai (Kenis3000) jau keletą kartų teko sužaisti ir pabendrauti su G. Paranjape. Vašingtono esporto komandos vadovas buvo maloniai nustebintas, kad Lietuvoje egzistuoja aktyvi virtualaus krepšinio mėgėjų bendruomenė ir palinkėjo nors vienam mūsų tautiečiui patekti į oficialią NBA eSporto lygą.

Kitas pavyzdys Klivlando komandos vadovo Anthonio Muraco iniciatyvos. Jis taip pat palaiko artimą komunikaciją su žaidėjais iš viso pasaulio bei rengia specialias akcijas. Viena iš naujausių – reklaminio vaizdo klipo kūrimas, pasitelkiant „NBA 2K” žaidėjus. Šiame filmavime dalyvavo ir keletas lietuvių, todėl su nekantrumu laukiame galutinio rezultato.

Lietuviai dalyvauja "Cavaliers" komandos akcijoje

Artėja oficialus atrankų laikotarpis (sausio 1–31 dienomis), todėl klubų organizacijos „nemiega“ bei atlieka savo darbus, susijusius su marketingu ir galimų žaidėjų vertinimu.