Ateityje dirbtinė sudėtinė akis galėtų būti naudojama srityse, kuriose itin svarbus panoraminis judesio nustatymas. Pavyzdžiui, lanksti dirbtinė sudėtinė akis galėtų būti tvirtinama prie automobilių, kad būtų veiksmingai aptinkamos kliūtys (pvz., statant automobilį, atliekant automatizuotus transporto priemonės manevrus ar aptinkant per daug priartėjančias kitas transporto priemones arba pėsčiuosius), arba pritaikoma skraidančiuose mikrorobotuose (angl. „Micro Air Vehicle“ (MAV) vaizdu grindžiamai navigacijai be kliūčių (pvz., leidžiantis ar siekiant išvengti kliūčių per gelbėjimo operacijas ir kt.).

Kadangi šios dirbtinės sudėtinės akys plonos ir lanksčios, jas taip pat būtų galima integruoti į audinius ir gaminti išmaniuosius drabužius, pavyzdžiui, išmaniąsias kepures regėjimo negalią turintiems žmonėms, kuriose veiktų įspėjimo apie kliūtis sistema. Be to, lanksčios dirbtinės sudėtinės akys galėtų būti tvirtinamos prie sienų bei baldų ir atpažinti judesius išmaniuose namuose (pvz., kuriant kasdienį gyvenimą seniems žmonėms palengvinančią aplinką arba apsaugant vaikus nuo nelaimingų atsitikimų).

Europos Komisijos pirmininko pavaduotoja Neelie Kroes pasakė: „Problemoms spręsti gamta mums suteikia daug itin sudėtingų sprendimų. Europos Komisijos finansuojamomis mokslinių tyrimų programomis mums suteikiama galimybė pasisemti įkvėpimo, suprasti, kopijuoti ir pramoniniu mastu atkurti kai kuriuos didžius motinos gamtos kūrinius ir taip pasirūpinti, kad mūsų piliečiai gyventų geriau.“

Sudėtinės akies bruožai, savybės ir funkcijos panašios į vaisinių muselių ir kitų nariuotakojų akių. Akį, mažą 12,8 mm skersmens ir 1,75 g sveriantį cilindro formos objektą, sudaro 630 pagrindinių sudedamųjų akies dalių, vadinamų omatidijomis, išdėstytų 42 eilėmis, kiekvienoje kurių yra po 15 jutiklių. Kiekvieną omatidiją sudaro lęšis (172 mikronų) ir elektroninis pikselis (30 mikronų). Šie jutikliai turi pažangių optinių savybių, tokių kaip neiškreiptas 180°x60° panoraminis vaizdas, didelis regėjimo lauko gylis, ir jie gali prisitaikyti prie įvairių apšvietimo sąlygų.

Projektas CURVACE buvo finansuojamas pagal Europos Komisijos atvirą ateities ir besiformuojančių technologijų programą „FET Open“. Programa „FET Open“, kuri yra ES mokslinių tyrimų ir inovacijų bendrosios programos priemonės „Horizontas 2020“ ramsčio "Pažangus mokslas" dalis, skatinamos naujos idėjos: ankstyvųjų etapų labai rizikingi ateities vizija grindžiami bendri mokslo ir technologijų tyrimai.