Knygų autorė ir mitybos ekspertė Sam Rice įsitikinusi, kad yra daug veiksmingesnis ir sveikesnis būdas ilgesnį laiką išsaugoti gerą formą, kai moteris jau yra sulaukusi brandos.

„Sulaukus 40 metų, mums reikia daugiau maistinių medžiagų ir kuo mažiau kalorijų“, – tokia yra pagrindinė S. Rice mintis, kurią ji plėtoja savo knygoje „The Midlife Method: How to lose weight and feel great after 40“ („Gyvenimo vidurio metodas: kaip atsikratyti antsvorio ir puikiai jaustis sulaukus 40 metų“). Ekspertė siūlo rinktis ne maisto racioną ribojančias dietas, o sveikos ir visavertės mitybos sistemą, kurios galima laikytis metų metus.

S. Rice metodo tikslas – švelniai paskatinti moteris pozityviam santykiui su maistu ir išmokyti jas mėgautis sveikų bei maistingų patiekalų ruošimu ir valgymu.

Laikantis „vidurio amžiaus metodo“, savaitė dalijama į vadinamas lengvas dienas, kai kalorijų kiekis apribojamas iki 800 kcal., ir įprastas dienas, kai dėmesys skiriamas ne kalorijoms, o maisto kokybei – jis privalo turėti visko, ko reikia organizmui (baltymų, sveikųjų riebalų, lėtai pasisavinamų angliavandenių, skaidulų ir vitaminų).

„Skirtingai nuo daugelio dietų, tokių kaip protarpinis badavimas ar mažai angliavandenių turinti mityba, čia nėra griežtų taisyklių ar draudžiamų maisto grupių. Įprastomis dienomis netgi galite išgerti taurę vyno ir, jei norite, suvalgyti gabalėlį torto“, – „The Telegraph“ skiltyje rašė S. Rice.

Jei norite greito rezultato, ekspertė siūlo pirmąją savaitę laikytis šešių „lengvų“ dienų, o vėliau jų kiekį palaipsniui sumažinti iki trijų. Trijų „lengvų“ dienų režimo reikia laikytis tol, kol svarstyklių ekrane išvysite pageidaujamą skaičių. Kai pasieksite trokštamą svorį, galėsite palikti tik vieną ar dvi „lengvas“ dienas per savaitę, kurios padės palaikyti rezultatą.