Gerėja medžiagų apykaita

Pagrindinės naudos yra trys: skeleto sistemai, širdies kraujagyslių sistemai bei psichinei sveikatai. Visų pirma – dėl energingiau dirbančio raumenyno, gerėja medžiagų apykaita raumenyse, kauluose, sąnariuose. Dėl šios priežasties, didėja kaulų tankis, gerėja sąnarių lankstumas, o kaip pavyzdys tarpslanksteliniuose diskuose tik esant fiziniam apkrovimui, vyksta metabolizmas, tad tik tuomet jie pasipildo naujomis medžiagomis.

Visapusiška nauda žmogaus organizmui

Visų antra – dažniau susitraukinėjant raumenims, aktyviau cirkuliuoja kraujas, dėl to greičiau pašalinami medžiagų apykaitos likučiai, o iš aplinkos pasisavinami nauji – taip geriau aprūpinamos smegenys, plaučiai, širdis ir visas organizmas. Gaunant fizinį apkrovimą, didėja širdies išmetamo kraujo kiekis, o tai automatiškai šalina cholesterolį, streso hormonus bei mažina kraujospūdį.

Fizinis krūvis – „vaistas” nuo psichikos sutikimų

Ir svarbiausia, kaip sakydavo „smetoninės” medicinos mokyklos gydytojai – „jei blogai su galva, dirbk su raumenynu“. Esant blogai nuotaikai, trūkstant energingumo, esant depresijai, nerimui ar kitiems psichikos sutrikimams, fizinis krūvis yra vienas svarbiausių „vaistų“. Taip yra dėl to, kad vaikštant išsiskiria specialūs hormonai, kurie daro įtaką mūsų nuotaikai, laimės pojūčiui, slopina streso hormonų žalojantį poveikį. Tuos pačius hormonus reguliuoja ir antidepresantai.

Vaikščiojimas turi ir daugiau naudų – deginamos kalorijos, stiprinamas kvėpavimas, mažinamas gliukozės kiekis kraujyje ir panašiai. Tad pirmyn – į pavasarėjančius miškus, pražystančius laukus grožėtis ir stiprinti sveikatą.