Susitvarkykite

Neatnaujinote kalendoriaus? Nesusirašėte darbų į dienotvarkę, nesusidarėte projektų, socialinių renginių ir svarbių datų (gimtadienių, sukakčių ir pan.) sąrašo? Stalą susitvarkėte? O namus? Įveskite į gyvenimą tvarką, organizuotumą – tai dažnai nuramina protą ir pataiso nuotaiką, skelbia forbes.com.

Išsimaudykite po dušu ir apsirenkite

Kad ir kas nutiktų dieną, o galbūt ji dar neprasidėjo, visada geriau pasijusite nusiprausę po dušu ir apsivilkę padoriais drabužiais. Nesvarbu, kiek dabar valandų, jei apima slogi nuotaika, ateina nuovargis, nusiprauskite po dušu ir persirenkite – tikrai geriau pasijusite.

Lengva kardiotreniruotė

Dar vienas būdas sparčiai pagerinti nuotaiką – lengva kardiotreniruotė. Jei laukia dar daug darbų, intensyvi treniruotė išeikvos energijos, o lengva kardiotreniruotė suteiks daugiau energijos, žvalumo, bus lengviau susikaupti. Pasistenkite įkomponuoti nesekinančią kardiotreniruotę į dienos pradžią, vidurį ar vakarą.

Nustokite save lyginti su kitais

Garantuotas būdas prastai pasijusti – pradėti lyginti savo profesinius ir asmeninius pasiekimus su kitų žmonių pasiekimais. Theodore Rooseveltas yra pasakęs: „Lyginimas – džiaugsmo vagis.“ Susitelkite į save, kurkite savo progresą, siekite savo tikslų. Plaukikai žino – jei dairysis į gretimose takeliuose plaukiančius konkurentus, sulėtės jų tempas. Lygiai taip vyksta gyvenime. Taigi susikoncentruokite į save – nereikia galvoti apie kitus.

Ką nors padarykite savo pačių labui

Ir paskutinis, tiesa, ne mažiau svarbus patarimas – ko nors darymas savo labui garantuotai suteiks sėkmės. Rūpinimosi savimi apibūdinimas – plati sąvoka, tai gali reikšti aštuonias valandas miego, sportavimą ir pan. Kartais, kažką padarę savo labui, pajuntame energijos antplūdį, pagerėja nuotaika ir galime gyventi toliau. Nenuvertinkite šio patarimo.