„Girl Gone International“ (liet. „Svetur išvykusi mergina“) – tarptautinė organizacija, kuri vienija veiklias kosmopolitiškas moteris, kurios gyvena, dirba, studijuoja svečiose pasaulio šalyse. Pasaulyje, kur galimybės keliauti, dirbti ir mokytis svetur tampa prieinamos vis didesniam skaičiui žmonių, šios organizacijos populiarumas auga žaibiškai. 2012 m. įsikūrusios organizacijos atstovybės jau veikia daugiau nei 150 viso pasaulio miestų, GGI vienija daugiau nei 250 tūkstančių narių, organizacija leidžia savo žurnalą, kurio skaitytojų ratas siekia 2 milijonus.

Pasak Berlyne gyvenančios australės Violetos Sanchez, GGI esmė – kurti bendruomenę, vienijančią viso pasaulio moteris, kurios persikėlė gyventi į kitą šalį ar ketina tai padaryti. Organizacija vadinama „tarptautine šeima“ – panašios patirties vienijamiems žmonėms ji suteikia galimybę dalintis išgyvenimais, padeda lengviau integruotis naujose vietose. „Mūsų bendruomenė suteikia keliaujančiomis moterims galimybę užmegzti naujas draugystes ir susikurti namų jausmą naujame mieste, į kurį jos persikelia gyventi,“ – pasakoja V. Sanchez.

Australė pasakoja, kad šiemet GGI narės kryptį vasaros kelionei rinkosi iš penkių Europos miestų. Tarp pasirinkimų buvo Briuselis, Praha, Budapeštas, Krokuva ir Vilnius. Pasak V. Sanchez, už Vilnių balsavo absoliuti dauguma organizacijos narių. „Gyvendama Vokietijoje pažįstu nemažai žmonių, kurie čia jau lankėsi ir dalijosi labai gerais įspūdžiais, - sakė ji. – Seniai norėjome pamatyti šį miestą.“

Rugpjūčio 18–21 dienomis Lietuvos sostinėje apsilankiusioms moterims miestas paliko puikų įspūdį. „Tai labai gražus miestas: senamiestis absoliučiai nuostabus, žmonės malonūs, maistas labai geras,“ – pasakojo V. Sanchez. Didžiausią įspūdį GGI narėms paliko apsilankymas Užupyje. Pasak Lisabonoje gyvenančios vokietės Janine Grimm, Vilniaus menininkų rajonas panašus į Kopenhagos Kristianiją, bet įdomesnis.

Pro GGI narių akis nepraslydo garsioji Vilniaus reklama „Vilnius – G-spot of Europe“ – socialiniuose tinkluose ji buvo pastebėta dar iki kelionės į Vilnių. „Tai protinga reklama. Šūkis yra labai tikslus. Puiku, kad toks atviras humoras pasitelkiamas turizmo rinkodaroje, kur ne taip dažnai pamatysi tokių dalykų, - sakė V. Sanchez.

Idėją aplankyti Vilnių GGI pasiūlė organizacijos narė lietuvė Viktorija Folk, šiuo metu Vokietijoje, Miuncheno „Max Planck“ insitute dirbanti mokslinių projektų vadove. Praėjusiais metais V. Folk buvo grįžusi į tėvynę su programa „Kurk Lietuvai“. Gyvendama Vilniuje ji inicijavo organizacijos padalinio įkūrimą Lietuvoje. Pasak V. Folk, tokių tarptautinių organizacijų dėmesys Vilniui yra geras būdas skleisti žinią apie mūsų šalį pasaulyje. „Mano manymu, tai labai efektyvus turizmo skatinimo būdas, kuomet užsieniečiai tampa mūsų šalies ambasadoriais ir aktyviai kviečia kitus atrasti Lietuvą. GGI vizitas – tai puiki reklama Lietuvai,“ – sakė Vokietijoje gyvenanti lietuvė.

GGI narių vizitą Vilniuje organizuoti padėjo Vilniaus turizmo ir verslo agentūra „Go Vilnius“. „Didžiuojamės, kad Vilnius patraukė tokios pasaulinės moterų organizacijos dėmesį ir esame tikri, kad savo apsilankymu jos padės skleisti žinią apie Vilnių ir paskatins juo domėtis veiklias, keliaujančias, kosmopolitiškas moteris iš įvairiausių pasaulio šalių“, - pranešime spaudai sakė „Go Vilnius“ direktorė Inga Romanovskienė.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)