Robertą jau galima vadinti žinoma mergina ji jau papuošė žurnalų viršelius, dalyvavo televizijos šokių projekte, turi tūkstančius sekėjų socialiniuose tinkluose. Ir viskas tik dėl drąsos kalbėti apie savo kūną tokį, koks jis yra. Roberta ir mums drąsiai pademonstruoja, kaip atrodo jos netikra koja kojos protezų ji turi mažiausiai penkis visi jie skirtingi, atliekantys kitokias funkcijas su tuo pačiu negali eiti, ir pavyzdžiui, bėgti. Kiekvieno kaina net iki 8000 eurų, o keisti juos tenka kas trejus metus. „Tokia liekna esu ne šiaip sau, laidoje „Kasdienybės herojai“ sako Roberta. Negaliu sau leisti priaugti svorio, nes kitaip nebepaeisiu.“

Tačiau pradėkime jos istoriją nuo pradžių. Kai tuomet, būdama 21-erių, išvyko užsidirbti į Graikijos Rodo salą.

„Išvykau į Rodo salą su drauge. Tiesiog metėme viską. Toks jaunatviškas vėjavaikiškumas pasiuntė mus į Rodo salą. Radome skelbimą, kuriame buvo ieškoma animatorių 5 žvaigždučių viešbutyje. Tai yra žmogus, kuris veda sporto, fitneso užsiėmimus viešbučio svečiams. Jeigu reikia, prižiūri jų vaikus mini klubuose, vakare ruošia pasirodymus viešbučio svečiams pavyzdžiui, miuziklus.

Rodo saloje buvau pusę metų. Tą vakarą mes ruošėme vieną didžiausių sezono pasirodymų. Viskas pavyko puikiai ir norėjome atšvęsti su komanda. Išvažiavome į artimiausią miestelį atšvęsti. Buvome labai pavargusios su drauge, išgėrėme po vieną gėrimą ir norėjome grįžti atgal, bet kad nemokėtume už taksi, tiesiog sutikome vaikinus, kurie dirbo prie mūsų viešbučio. Mes juos žinojome iš matymo, jie prie mūsų viešbučio nuomodavo jachtas.

Vaikinai gal norėjo padaryti didelį įspūdį, viršijo greitį, rodė, kaip jie moka gražiai ir gerai važiuoti su motoroleriais.

Ir vieno lenkimo metu mes nespėjome grįžti į savo juostą, nespėjome aplenkti priekyje važiuojančio automobilio. Mano konkrečiai pusė susidūrė tiesiai kaktomuša su atvažiuojančiu automobiliu, nes vairuotojas savisaugos instinktu bandė nusukti nuo savęs vairą. Tai jis išsigelbėjo. Jis tik apibrozdino šonkaulius, o man koją nutraukė iš karto.

Aš tiesiog atsimenu, kad matau nutrūkusią savo koją, gulinčią netoliese ir smegenys turbūt to nepripažįsta. Ir tu nesupranti. Šoko būsena, kas yra normalu. Aš tiesiog noriu atsistoti ir eiti kažkur. Ir pamenu, tada pradėjo stoti pro šalį važiuojančios mašinos. Jos neleido man stotis. Nes galėjo būti ir stuburo trauma. Pradėjo mane raminti ir kvietė greitąją pagalbą. Atvažiuoja greitoji. Suprato, kad jie patys Rodo saloje neturi tokios medicininės pagalbos, kvietė helikopterį, ir mane išskraidino į Kretą“, itin atvirai, dabar jau nurimus visoms emicijoms, pasakoja Roberta.

Roberta sako labai pykusi ant motorolerio vairuotojo, per kurio neatsargų elgesį ir įvyko nelaimė. Graikas išsigandęs paliko ją sužalotą, o vėliau niekada nepasidomėjo jos sveikata. Priešingai pabėgo iš šalies, kad išvengtų kalėjimo.

Kaip Robertos gyvenimas klojosi toliau? Ar jai negalia nesutrukdė meilės paieškose ar siekiant karjeros?

Visą interviu žiūrėkite vaizdo įraše.

Gyvenimo būdo laida „Kasdienybės herojai“ tai stiprių asmenybių jaudinančios gyvenimo istorijos. Kas savaitę interviu su gerai žinomais, o gal išskirtinį gyvenimo būdą pasirinkusiais žmonėmis.