Buvusi televizijos laidų vedėja žino ir nemažai Lietuvos žvaigždžių grožio paslapčių bei prisideda prie jų nepriekaištingo įvaizdžio formavimo. Savo plaukus jai patikėjo ir kardinaliems pokyčiams yra pasiryžusios Irūna Puzaraitė, Aistė Pilipaitė, Gintarė Karaliūnaitė, Eglė Straleckaitė ir kitos žymios Lietuvos moterys.

Prie savo klienčių įnorių Gintarė jau priprato, ir patikina niekada nepykstanti ant klientų dėl jų priekaištų ar pastabų. Priešingai. „Klientas visada teisus“, sako Gintarė, jau kurį laiką kartu su kolega Andriumi Armaliu konsultuojanti ir kitas įmones apie verslo etiketą ir kultūrą, nes, kaip pati sako, pastarojo Lietuvoje mes išvis ilgą laiką neturėjome.

Kai prieš šešiolika metų Gintarė įkūrė įmonę, prisimena, ji galvojo tik kaip plėtoti verslą, t.y. kuo daugiau produkcijos ir paslaugų parduoti klientams. „Bet praėjo labai daug laiko, konkurencija rinkoje auga, ir dabar itin svarbų vaidmenį vaidinti pradeda žmogiškasis faktorius, išlošia tos įmonės, kurios galvoja apie aptarnavimo paslaugų lygį ir komunikaciją su klientais, ne tik apie pelną.

Klientas visada sugrįš, jei jausis gavęs daugiau nei tikėjosi. Visa erdvė turi būti sukurta klientui, nuo naujausių žurnalų, malonaus aplinkos kvapo, tinkamai parinktos muzikos, skanios kavos ar paslaugios administratorės, iki jaukaus vonios kambario. Svarbios net menkiausios smulkmenos, tokios kaip: pasveikinimas su gimtadieniu, mažos dovanėlės. „Kai klientai ateina atlikti grožio procedūrų, jie ir turi jaustis save lepindami, kad skiria malonų ir kokybišką laiką sau. Tas nuolatinis bėgimas nepasiteisina“, – sako verslininkė.

Gintarė mano, jog kuriant savo įmonės įvaizdį, svarbu net tai, kaip darbuotojai atrodo, ar pozicionuoja save kaip tikri profesionalai – uniformos, darbo apranga, pasak jos, visada puošia labiausiai. „O vulgari apranga visada atrodys prastai, todėl gilias iškirptes ir trumpus sijonus palikite vakarėliams“, – neabejoja kaunietė.

Gintarė socialiniuose tinkluose konsultuoja ne tik grožio specialistes, bet ir didesnius verslus, kaip susikurti tinkamą įvaizdį ir pritraukti klientų: „Kartais vadovas būna degantis savo idėja kurti etiškesnę aurą įmonėje, tačiau jei jo darbuotojai elgiasi visai kitaip, nesupranta idėjos, pokyčių prasmės, tikslas vis tiek nebus pasiektas.“

Gintarė moterims ir net vyrams priaugina plaukus, todėl neslepia – paslauga delikati vien jau tuo, kad dalis klientų nori šią procedūrą laikyti paslaptyje. „Mano klientės – verslo moterys, kurios nenori pašalinių dėmesio, tad kai kurias klientes priimame ir po darbo valandų, visiškai privačiai, kad tik jos gerai jaustųsi“, – sako verslininkė.

Moteris etiketo spragas pastebi daugelyje įmonių ir itin dažnai susiduria kasdieninėje veikloje – atėjusi į restoraną yra nemaloniai aptarnaujama, negauna meniu, dažnai net ir geriausiuose restoranuose ar kavinėse maistas pateikiamas nešviežias. „Arba užsukus į drabužių parduotuves konsultantai raukosi, demonstruoja neigiamas emocijas ar tingi prieiti. Tokių dalykų tikrai nepamatysite užsienyje. Pažiūrėkite, kaip jus aptarnaus kavinėje užsienyje – gausite malonų ir šiltą aptarnavimą, šviežią maistą, net jei valgysite ir paprastą maistą paprastoje kavinėje. Labai svarbu suprasti, kad reikia orientuotis, ne į tai, kad klientas ateitų vieną kartą, o į tai, kad sugrįžtų”.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (67)