„Mano darbas yra fantastiškas“

Karjerą pradėjęs filmavimo aikštelėje kaip specialiųjų grimo efektų kūrėjas, talentingas vyras netruko tapti Paryžiaus operos grimo direktoriumi ir įspūdingą patirtį kaupė dirbdamas įvairiuose mados bei meno šou. Serge Louis Alvarez šiandien yra geriau žinomas kaip pripažinimą pelniusių, skirtinguose kontinentuose išsibarsčiusių vizažo akademijų savininkas. Galybę scenos žvaigždžių kadaise puošęs meistras dabar atsidavęs sėkmingo verslo plėtrai, o tokiais svarbiais renginiais, kaip Monake vykstantis Tarptautinis televizijos festivalis, rūpinasi jo užauginta profesionalų komanda. Vyras neslepia be galio mylintis savo darbą ir galimybę žmonėms dovanoti grožį vadina fantastiška: „Aš tikiu, kad makiažas yra kalba be žodžių, leidžianti išreikšti ir patobulinti save“. Paklaustas, kaip jaučiasi kurdamas prieš miegą nuvalomą meną, ponas Alvarez juokiasi, kad iš proto eitų nebent būdamas virtuvės šefu – juk šie net keletą valandų kuria tai, kas būna suvalgoma akimirksniu.

Profesionalai dirba tylėdami

Prancūziško grožio ambasadorius itin teigiamai vertina jau penkerius metus Lietuvoje veikiančios Gritės Maruškevičiūtės vadovaujamos „SLA akademijos“ veiklą – čia nuolat ruošiamos sertifikuotų vizažistų grupės. Lietuvos studentus patyręs mokytojas apibūdina kaip labai smalsius ir nuoširdžiai žavisi jų pamėgtu elegantišku stiliumi. Pono Alvarez teigimu, gerus makiažo specialistus vienija bendras bruožas – visi jie pamiršta savo norus ir susikoncentruoja į klientą. Kaip puikus pianistas sugroja ir džiazo improvizaciją, ir Mozartą, taip talentingas vizažistas sugeba darbe nesikartoti. Jei moteris išeina taip ir nepasijutusi graži, kalta tikrai ne ji. Garsus vizažistas pabrėžia, kad tikras profesionalas prieš pradėdamas darbą visada užduos teisingus klausimus, tačiau paties proceso metu... tylės. Pavyzdžiui, madų šou užkulisiai ypatingai chaotiški ir triukšmingi, todėl, norint gerai atlikti savo darbą, svarbu deramai susikaupti.

Šį pavasarį populiariausi – gaivūs įvaizdžiai

Naujausios sezono tendencijos vėl sugrąžina švelnius mėtinius bei rožinio koralo atspalvius, tačiau šį pavasarį vienareikšmiškai karaliaus violetinė spalva ir visos jos variacijos. Šiuo metu pasaulis labiausiai žavisi skaisčiais ir gaiviais įvaizdžiais, tačiau skirtingu metų laiku būtina naudoti tinkamas makiažo priemonės. Kadangi vis dar šalta, grožio meistras taip pat pataria saugoti veido odą renkantis labiau kreminės ir aliejingos tekstūros produktus. Sėkmingas verslininkas užsimena turintis planų sukurti specialiai žiemiškiems orams skirtą liniją, o kol kas jis ruošia naują išmaniąją aplikaciją, padėsiančią lengvai nustatyti tinkamiausius produktus ir jų panaudojimą.

Ruošia spalvomis kvepiančią staigmeną

Darbštus vyras itin vertina galimybę per trumpą laiką įgyvendinti visas savo idėjas, kurių turi begalę. Štai rugsėjį dienos šviesą planuoja išvysti unikalūs nišiniai kvepalai. Grožio pasaulyje besisukantis profesionalas prasitaria norintis atskleisti spalvų kvapus ir ruošiantis tikrą staigmeną. Kaip kvepia raudona, o koks yra baltos spalvos aromatas? Jei manote, kad oranžinė primena mandarinus, o žalia – mišką, tikrai nustebsite. Nenuilstantis verslininkas dirba kartu su talentingąja moterimi Sylvaine Delacourte. Pirmieji tokios koncepcijos prancūziški kvepalai, gaminami iš kokybiškų, organiškų ingredientų, rinką pasieks penkių spalvų: raudonos, oranžinės, mėlynos, juodos ir baltos.

Grožis – tai daugiau nei makiažas

Įspūdingą patirtį sukaupęs Serge Louis Alvarez šypsosi prisiminęs, kaip jo paauglės dukros, stebėdamos savarankiškai besigražinančią motiną, makiažo paslapčių mokėsi pačios. Užsispyrėlių tėvui namuose yra tekę net slapta išmesti porą kosmetikos produktų: merginos buvo pamėgę per tamsų makiažo pagrindą, per ryškias lūpas ir per storai brėžiamą akių kontūrą. Taigi garsus vizažo meistras kaip niekas kitas gerai supranta moterų poreikius. Nors kiekvienas laikmetis turi savitus grožio standartus, dailiosios lyties atstovėms jis pataria geriau laikytis saiko. Makiažo specialisto teigimu, labiau verta rūpintis savo asmenybės vientisumu, nes grožis – tai ir harmoningas gyvenimo būdas, ir jį atitinkanti apranga, šukuosena, manieros. Štai lietuvės prancūzą nuo pat pažinties pradžios sužavėjo savo išskirtine elegancija ir atvirumu naujovėms: „Mano šalies moterys yra labiau savarankiškos ir pasitikinčios savimi, tačiau yra klaidingai įsitikinusios, kad viską jau žino“. Tokį susireikšminimą grožio kūrėjas juokais vadina prancūzišku efektu.

Tinkamas makiažas – pagarbos klientui dalis

Estetiką vertinantis grožio imperijos įkūrėjas savęs nelaiko makiažo misionieriumi, tačiau yra įsitikinęs – reprezentatyvi išvaizda tiesiogiai su klientais dirbantiems žmonėms yra privaloma. Specialiai tokioms įmonėms sukurtos programos metu, „SLA Academy“ specialistai kad ir per trumpą pietų pertrauką darbuotojas apmoko teisingai save pateikti darbo aplinkoje. Kaip pavyzdį daug keliaujantis verslininkas pateikė vieną gerai žinomą prabangų Vilniaus viešbutį, kur registratūroje jį pasitiko visiškai nepasidažiusi darbuotoja. Svečias tokį akibrokštą pavadino paprasčiausia nepagarba klientui, nes išvaizda tokiose vietose yra aptarnavimo kultūros dalis. Serge Louis Alvarez nuramina, kad tariamus trūkumus nesunkiai ir greitai galima paslėpti teisingu makiažu: „Ne kartą esu susidūręs su moterimis, kurios tiesiog nežino, kaip dažytis ir bijo apsijuokti“. Didžiąją gyvenimo dalį dailiosios lyties atstoves puošiantis prancūzas pataria labiau mylėti save ir apsilankyti pas vizažo specialistą – kad ir Moters dienos proga.