„Patyrėme didžiausio masto kibernetinę ataką „Rutube“ istorijoje, – sakoma antradienį „Telegram“ tinkle paskelbtame platformos pranešime.

Jame nurodoma, kad atstatyti prieigą užtruks ilgiau, nei iš pradžių manė platformos inžinieriai, ir priduriama, jog „kažkas labai norėjo, jog „Rutube“ netransliuotų Pergalės dienos parado ir fejerverkų“.

Pirmadienį Ukrainos žiniasklaida paskelbė, kad programišiai įsilaužė ir į Rusijos televizijos kanalus. Paskelbtose nuotraukose matyti, kad, įsijungę televizorius, žiūrovai vietoj laidų pavadinimų pamatė užrašą: „Ant jūsų rankų – tūkstančių ukrainiečių ir šimtų nužudytų jų vaikų kraujas. Televizija ir valdžios institucijos meluoja. Karui – ne.“

Pirmadienį įprastai prokremliškame Rusijos naujienų portale „lenta.ru“ taip pat pasirodė kritiškų straipsnių apie prezidentą Vladimirą Putiną, tačiau netrukus buvo ištrinti.

Dėl jų paskelbimo atsakomybę prisiėmė du portalo žurnalistai. Jie vėliau teigė, kad dabar ieško darbo, advokatų ir politinio prieglobsčio.