S. McNealy “Microsoft” vadina “blogio imperija” ir “tamsiąja puse”. “Microsoft Outlook” elektroninio pašto programą jis linkęs vadinti “Look Out” (saugokis). “Active Directory” (Aktyvus Katalogas) technologiją saugoti įvairią bendrą informaciją korporaciniuose tinkluose – “Captive Directory” (Belaisvis Katalogas). Naująją “Microsoft” “.NET” strategiją išplėsti savo dominavimą iš asmeninių kompiuterių rinkos į internetą vadina “.Not”, “Not Yet” ir kartais “.Nut” (ne, ne dabar, išprotėjęs).
“Microsoft” vadovas Steve’as Ballmeris teigia, kad “Sun Liberty Alliance”, alternatyva “Microsoft” sukurtai “Passport online” autorizavimo technologijai “visiškai neturi jokių šansų, kad ja susidomėtų vartotojai”. Billas Gatesas teigia, kad “Sun mano, kad darbuotojų žinių panaudojimas yra bloga idėja”.
Nors žodžių karas tęsiasi, technologijų pirkėjai pradeda pavargti nuo vykstančio “šou”. Programinės įrangos rinkos ir Volstryto biržų atstovai teigia, kad ypač dabar tokie ginčai yra labai erzinantys, kadangi atėjo laikas, kai reikalingos naujos interneto paslaugų technologijos, ir pramonė turi susikoncentruoti į didžiausius technologijų skirtumus tarp dviejų varžovų, o ne stebėti kaip vieni kitus “drabsto purvais”.