„Suprantame žmonių susirūpinimą dėl susidariusios situacijos šioje šalyje ir tikime, kad skambučiai gali padėti susisiekti su savo artimaisiais ir apsikeisti svarbia informacija, kai to labiausiai reikia“ – sakė Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius Baltijos šalims.

Skambučiai į ir iš Kazachstano numerių, o taip pat į ir iš lietuviškų numerių, esančių toje šalyje, bus kompensuojami nuo sausio 5 d. iki sausio 16 d.

Operatorius tokį sprendimą priėmė reaguodamas į Kazachstane vykstančius neramumus ir pokalbių srautus, išaugusius šalyje apribojus interneto paslaugas.

Klientams, skambinantiems į ar iš Kazachstano, nereikia nieko papildomai daryti – skaičiuojant sąskaitą mėnesio pabaigoje bus pritaikoma kompensacija už šį laikotarpį.

Skambučiai bus kompensuojami privatiems klientams. Kompensacija netaikoma verslo bei išankstinio mokėjimo paslaugų vartotojams.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)