„Suprantame žmonių susirūpinimą dėl susidariusios situacijos šioje šalyje ir tikime, kad skambučiai gali padėti susisiekti su savo artimaisiais ir apsikeisti svarbia informacija, kai to labiausiai reikia“ – sakė Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius Baltijos šalims.
Skambučiai į ir iš Kazachstano numerių, o taip pat į ir iš lietuviškų numerių, esančių toje šalyje, bus kompensuojami nuo sausio 5 d. iki sausio 16 d.
Operatorius tokį sprendimą priėmė reaguodamas į Kazachstane vykstančius neramumus ir pokalbių srautus, išaugusius šalyje apribojus interneto paslaugas.
Klientams, skambinantiems į ar iš Kazachstano, nereikia nieko papildomai daryti – skaičiuojant sąskaitą mėnesio pabaigoje bus pritaikoma kompensacija už šį laikotarpį.
Skambučiai bus kompensuojami privatiems klientams. Kompensacija netaikoma verslo bei išankstinio mokėjimo paslaugų vartotojams.