Primename, kad „Facebook“ spalio pabaigoje pakeitė įmonės pavadinimą, kad pabrėžtų savo susitelkimą į metavisatos kūrimą. Nuo šiol įmonė vadinasi „Meta“. Tačiau pats „Facebook“ liko nepakitęs.

Šio pokyčio tikslas – parodyti, kad technologijų milžinė siekia būti žinoma ne tik dėl socialinių tinklų. Naująjį pavadinimą bendrovės „Facebook“ vykdomasis direktorius Markas Zuckerbergas paskelbė šiandien per kasmetinę konferenciją „Connect“.

„Nuo šiol mes koncentruosimės į metavisatą, – sakė M. Zuckerbergas. „Facebook“ vis labiau neapima visko, ką darome. Šiuo metu mūsų prekės ženklas yra taip glaudžiai susietas su vienu produktu, kad jis niekaip negali reprezentuoti visko, ką darome“. Metavisata bus paralelinį gyvenimą atspindinti virtualios realybės erdvė, kurioje žmonės galės patirti „tikrus“ pojūčius, „susitikti“ su draugais ir šeimos nariais, dirbti darbus ir žaisti žaidimus.

Ekspertai mano, kad tai bus nauja interneto era.

Dar prieš pat pokyčius bendrovė „Meta“ patyrė apie 7 valandas trukusius sutrikimus visame pasaulyje, kai feisbuku, instagramu, mesendžeriu ir snapčatu naudotis negalėjo dauguma varotojų. Be to, Marko Zuckerbergo valdomą įmonę purto ir reputacijos skandalas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (9)