EK vykdomoji institucija teigė, kad pradėjo diskusijas su platforma ir nacionalinėmis už vartotojų apsaugą atsakingomis institucijomis, kai Europos vartotojų organizacija (BEUC) anksčiau šiemet pareiškė nerimą dėl įtariamų vartotojų teisių pažeidimų.

EK nurodė, kad kai kurias „TikTok“ politikos sąlygas galima laikyti klaidinamomis ir painiomis vartotojams, ir pridūrė, jog buvo imta nerimauti dėl keleto klausimų, įskaitant paslėptas rinkodaros ir reklamos strategijas, nukreiptas į vaikus.

Vasarį BEUC pateikė EK ir vartotojų apsaugos institucijų tinklui skundą prieš „TikTok“, kuriame teigiama, kad kai kurios socialinio tinklo paslaugų teikimo sąlygos yra nesąžiningos ir platforma, kuri yra itin populiari tarp jaunimo, negebėjo apsaugoti vaikų ir paauglių nuo paslėptos reklamos ir potencialiai žalingo turinio.

„Dabartinė pandemija dar labiau paspartino skaitmenizaciją, – teigė teisingumo eurokomisaras Didier Reyndersas. – Nors tai sudarė naujų galimybių, tačiau sukūrė ir naujų pavojų, ypač pažeidžiamų vartotojų atžvilgiu. Europos Sąjungoje draudžiama nukreipti į vaikus ir nepilnamečius paslėptą reklamą (...) Šiandien pradedamu dialogu siekiama padėti „TikTok“ laikytis ES taisyklių, siekiant apsaugoti vartotojus.“

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (12)