Pabandžius prisijungti apie SEB bankininkystės mobiliuoju parašu(tiek operatorius Telia, tiek Tele2), buvo pranešta apie mobiliojo parašo veiklos sutrikimus.

Apie tai Delfi redakcijai pranešė ir paskambinęs skaitytojas Šarūnas.

Šią paslaugą teikiančios bendrovė „SK ID Solutions“ pentadienį ryte pranešė, kad dėl to gali kilti sunkumų prisijungiant prie el. bankininkystės ar kitų paslaugų, kurioms reikalingas mobilusis elektroninis parašas ar kitos su juo susijusios paslaugos.

Apie vidurdienį paslauga daugeliui vartotojų jau veikė.

Didžioji dalis vartotojų nuo 11.55 val. jau gali naudotis mobiliuoju elektroniniu parašu.

„SK ID Solutions“ atsiprašo mobiliojo elektroninio parašo naudotojų, kurie dėl sutrikimo patyrė nepatogumų.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (38)