Lapkričio mėnesį bendrovė sėkmingai atliko pirmąjį bandymą su žmonėmis. Tada savotiškais bandomaisiais triušiais tapo įmonės vykdomasis direktorius Joshas Giegelis ir už keleivių potyrius atsakinga Sara Luchian. Jie sėkmingai įveikė 500 metrų ilgio tunelį.


J. Giegelis „Reuters“ reporteriams surengė išskirtinį bandyme naudotos kabinos pristatymą. Nors kabinoje vietos yra nedaug, bet ji atrodo erdvesnė. Tokią iliuziją padeda sukurti labai šviesios medžiagos ir užpakalinis veidrodis.

„Kabinoje yra dvi sėdynės, padengtos kokybiška balta dirbtine oda. Kabinos interjeras suprojektuotas taip, kad ji atrodytų didelė, kad būtų sukurtas erdvumo pojūtis. Štai čia yra durys ir langelis, pro kurį stebėjome savo kelionę“, – teigė „Virgin Hyperloop“ vykdomasis direktorius Joshas Giegelis.

J. Giegelio teigimu, buvo daug svarbiau padaryti dizainą „draugišką“ negu patogų, kad pirmą kartą „Virgin Hyperloop“ besinaudojantys žmonės mažiau bijotų.

Vykdomojo direktoriaus teigimu, kelionė „Virgin Hyperloop“ bus sklandi.

„Tai – visiškai nauja transporto sistema, o ši kabina yra tikrove virtusios idėjos atspindys. Žinoma, ji skirta tik dviem žmonėms, bet sėkmingai pasibaigęs bandymas skatina tęsti darbus ir galiausiai pagaminti 28 žmonėms pritaikytą kabiną. Taip pat galėsime pademonstruoti prototipo virsmą komercine sistema, kurią dabar ir kuriame“, – sakė J. Giegelis.

Vykdomojo direktoriaus teigimu, kelionė „Virgin Hyperloop“ bus sklandi.

„Kelionės pradžia primins lėktuvo pakilimą, o kabinai pasiekus didelį greitį, nieko nejusite. Nejusite net turbulencijos, nes mūsų sistema pritaikyta praktiškai visiškai pašalinti šį reiškinį. Įsivaizduokite triukšmo slopinimo sistemą, tik šiuo atveju slopinamas ne triukšmas, bet turbulencija. Vadinasi, galėsite ramiai gerti kavą ar kitą gėrimą, nebijodami apsilaistyti.

Taip pat nepatirsite jokių šoninių judesių. Mūsų transporto sistema yra išties unikali ir patogesnė už visus kitus būdus keliauti, nieko panašaus dar nebuvo“,– tikino J. Giegelis.

28 keleiviams pritaikyta kabina bus gerokai didesnė už netoli Las Vegaso išbandytą prototipą. Be to, magnetinės levitacijos būdu ji bus stumiama iš viršaus, o ne iš apačios, kaip prototipo atveju. Ateityje „Virgin Hyperloop“ gali teikti ne tik keleivių gabenimo mažais ir dideliais atstumais paslaugas, bet ir transportuoti prekes.

Vykdomojo direktoriaus teigimu, kelionė „Virgin Hyperloop“ bus sklandi.

J. Giegelis yra įsitikinęs, kad „Hyperloop“ bus pirmoji per pastaruosius 100 metų pasirodžiusi nauja transporto sistema, pakeisianti keliones taip, kaip savo laiku pakeitė automobiliai, traukiniai ir lėktuvai. XXI a. trečiasis dešimtmetis bus „Hyperloop“ dešimtmetis, tvirtino jis.

„Manau, kad, tarkime, kokiais 2027, 2028 ir 2029 m. atsiras daugiau tunelių, ir galiausiai naujoji transporto sistema taps prieinama masėms. Viskas prasidėjo nuo dviejų žmonių kelionės, bet netrukus „Hyperloop“ naudosis šimtai milijonų Žemės gyventojų. Toks, mano nuomone, bus XXI a. trečiasis dešimtmetis“, – sakė J. Giegelis.

Kabiną artimiausiu metu planuojama nugabenti į „Smithsonian“ istorinio meno ir pramonės muziejaus ekspoziciją „FUTURES“.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (83)