Pranešime spaudai Arnoldas Lukošius, „Tele2 Inovacijų biuro“ ekspertas, dalinasi patarimais, ką būtina apsvarstyti prieš įsigyjant naują elektrinį paspirtuką.

Baterijos ištvermė. Jeigu jau planuojate pradėti naujo el. paspirtuko paieškas, pirmiausia rekomenduojame atsižvelgti į tai, kokius atstumus ketinate juo važiuoti. Atitinkamai įsivertinkite, kiek pasirinktas modelis pajėgs nuriedėti pilnai įkrauta baterija.

Taip pat rekomenduojama atkreipti dėmesį į tai, kur tvirtinasi paspirtuko baterija. Po kojų atrama pritvirtina baterija įrenginiui suteikia daugiau stabilumo. Be to, galingesnės baterijos sveria daugiau, o tai yra reikšmingas kriterijus tiems, kuriems svarbus bendras paspirtuko svoris. Tuo pačiu galingesnėms baterijoms įkrauti reikia kur kas daugiau laiko – iki 7-9 valandų.

Padangos. Įsivertinę atstumą apgalvokite ir kelio dangą, kuria daugiausia važinėsite. Nuo jos priklausys tai, kokio tipo padangos jums bus tinkamiausios.

Pripučiamos padangos labai gerai sugeria nelygaus kelio smūgius, be to, turi geresnį sukibimą tiek su šlapia, tiek su sausa kelio danga.

Pilnavidurių guminių padangų privalumas – jų neįmanoma pradurti, tačiau važiuojant drėgnu paviršiumi jos yra šiek tiek slidesnės. Kadangi tokie ratai yra kietesni, rinktis reikėtų paspirtuką, kuris turi papildomus amortizatorius, praverčiančius žvyruotame ar kitame nelygiame kelyje.

Variklio galia. Galingas el. paspirtuko variklis garantuoja greitą akceleraciją. Variklio galia taip pat lems ir tai, kokio statumo įkalnes jis įveiks.

Paprastai su 600 W galios varikliu sparčiai išvystysite iki 25 km/val. greitį ir užkilsite į statesnes – iki 20 laipsnių statumo įkalnes.

Papildomi atributai. Be minėtų kriterijų tikslinga dėmesį atkreipti ir į papildomas el. paspirtuko savybes. Pavyzdžiui, ar jis turi atsparumo vandeniui, dulkėms ir purvui IP sertifikatą, priekinius ir galinius žibintus, užtikrinančius saugumą kelyje tamsiuoju paros metu. Taip pat, ar jums pakaks kojų pagrindo dydžio.

Patariame įvertinti ir stabdžių pobūdį. Dauguma paspirtukų turi elektromagnetinį priekinį stabdį. Kai kurie papildomai turi fizinį galinį stabdį, tačiau jis gana primityvus – norint stabdyti, teks koja spausti purvasargį. Yra ir trečias stabdžių tipas „E-ABS+“ – tokie stabdžiai grąžina dalį energijos į bateriją stabdymo metu, todėl ją reikia rečiau krauti.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)