Bendruomenė plečiasi už Lietuvos ribų

Šiemet norą siekti karjeros pokyčių išreiškė per 1000 kandidačių. Programai persikėlus į virtualią erdvę, Lietuvoje užgimusi iniciatyva patraukė net tik užsienyje gyvenančių lietuvių, bet ir pačių užsieniečių dėmesį. Prie penktojo sezono jungiasi ugdytinės iš Danijos, Vokietijos, Baltarusijos, JAV, o tarptautinę „Women Go Tech“ bendruomenę papildė ir mentorystę Lietuvoje pasirinkę užsienio kompanijų specialistai. Atsižvelgę į daugiakalbę bendruomenę ir technologijų sektoriuje kandidatams keliamus reikalavimus, programos organizatoriai penktąjį sezoną pasitinka nebe lietuvių, o anglų kalba.

Mentorių padedamos, programoje „Women Go Tech“ dalyvaujančios moterys gilins savo žinias bei įgūdžius, reikalingus profesiniam tobulėjimui ir įsitvirtinimui technologijų sektoriuje. Daugiausiai dalyvių šiemet rinkosi tobulinti žinias UX („User Experience“, liet. naudotojo patyrimo) bei UI („User Interface“, liet. naudotojo sąsajos) srityse, taip pat duomenų analitikos, IT projektų valdymo bei kitose technologinėse kryptyse. Atsižvelgiant į kasmet augančią programos mentorių bendruomenę, penktojo sezono metu itin daug dėmesio bus skiriama ir profesionalų, tapusių mentoriais, mokymams.

Rinktis technologijų sritį ragino ir prezidentė Dalia Grybauskaitė

Anot „Women Go Tech“ vadovės Ūlos Pociūtės, programos augimą lemia sparčiai augantis technologijų sektorius, o šiemet prie didesnio dalyvių susidomėjimo prisidėjo ir pandemijos sukelti iššūkiai.

„Džiugu matyti, kad moterys vis drąsiau karjeros kelią renkasi atsižvelgdamos į perspektyvias sritis bei profesijas. Skaičiuojama, kad 2020-aisiais Lietuvoje trūko apie 13 tūkst. informacinių komunikacinių technologijų specialistų. O globaliu mastu vertinant pandemijos įtaką darbo rinkai, pastebėta, kad moterys beveik dukart dažniau nei vyrai netekdavo darbo, įprastai – dėl darbo sektoriuose, kurių veikla karantino metu buvo ribojama. Tuo tarpu technologijų sektorius ir toliau stiprėjo bei augino talentų paklausą. Taigi, vienas pastūmėjo pasaulinė pandemija, kitas – nerimstantis noras išbandyti save naujoje srityje, tačiau galutinis rezultatas, atspindintis augantį moterų pasitikėjimą, norą plėsti kompetencijas bei drąsiai žengti technologijų kryptimi, išties džiuginantis“, – teigia Ū. Pociūtė.

Vasario 18 d. vykusiame virtualiame „Women Go Tech“ penktojo sezono atidarymo renginyje dalyvavusi programos globėja prezidentė Dalia Grybauskaitė taip pat atkreipė dėmesį, kad moterys sunkumų ir krizių akivaizdoje, o šiandien – susidūrusios su pandemijos iššūkiais, itin drąsiai imasi pokyčių. Taip pat akcentavo augantį poreikį kuo didesnę visuomenės dalį įgalinti technologijų sektoriuje.

„Tarptautinių organizacijų duomenys patvirtina, kad moterų įsitraukimas į darbo rinką be galo svarbus globaliai ekonomikai, nes tai yra didžiulis, dar neišnaudotas potencialas. Ypatingai – į technologijų sritį, nes jau esame ketvirtojoje technologinėje revoliucijoje, artėja ir penktoji. Taigi, visuomenė turi būti aktyvi ir technologiškai išprususi. O apribojimai, stereotipai, <...> kartais trukdo pralaužti stiklo lubas, kad moterys išdrįstų pagalvoti apie visai kitokias specialybes. Tam krizinės situacijos yra labai naudinga ir palanki terpė. Nes būtent krizių metu visi piliečiai – ir ypač moterys – pamato, kad gali labai daug“, – teigė prezidentė.

Programoje bei dalyvių ugdyme dalyvauja pagrindiniai partneriai – kompanijos „HELLA Lithuania“ bei „Vinted“, rėmėjai „Danske Bank“, „Axioma Metering“, „Ignitis“ bei „Google.org“, taip pat kompanijos „Wix“, „TransUnion“, „Telia“, „Genius Sports“, „Cognizant“, „Luminor“, „Metasite“, „TransUnion“, „EIS Group“ ir kitos technologijų lyderės.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (15)