Remiantis „Digitimes“ ataskaita, Kinijos išmaniųjų telefonų rinką aptemdė tamsūs debesys. Dėl pandemijos ženkliai sumažėjo išmaniųjų telefonų pardavimai. Anot „Digitimes“, šių metų antroje pusėje Kinijos išmaniųjų telefonų pardavimai smuks dar labiau nei iki šiol.

Dėl pandemijos sumažėjus užsienio paklausai, stengiamasi realizuoti gaminius vietinėje rinkoje, tačiau ir čia paklausa vis mažėja. Antrąjį šių metų ketvirtį, lyginant su pirmuoju, kiniškų išmaniųjų telefonų pristatymai į parduotuves išaugo iki 43,3proc, o tai sudarė 157 milijonus vienetų. Lyginant su tuo pačiu laikotarpiu 2019 metais, išmanių telefonų tiekimai į vietos parduotuves sumažėjo 15,2 proc.

Kovo-gegužės mėnesiais eksportas praktiškai stojo visame pasaulyje. Tai paskatino tokius šalies prekių ženklus kaip „Huawei“, „Xiaomi“, „Oppo“ ir „Vivo“ sutelkti dėmesį į vietinę išmaniųjų telefonų rinką.