Kurį laiką būta ryšio sutrikimo

Delfi pasiekė kito tiekėjo „Tele2" klientų skundai dėl sutrikusio ryšio. „Tele2" ryšio tiekėjo klientai pirmadienį pajuto ryšio sutrikimus. Kurį laiką gyventojams nepavyko prisiskambinti šio tiekėjo vartotojams ir tiems, kurie naudojasi „Tele2" paslaugomis, nepavyko paskambinti.

„Tele2" komunikacijos vadovas Andrius Baranauskas tikina, kad ryšio sutrikimo būta keliolika minučių. Klientai negalėjo atlikti skambinimo funkcijos, interneto ir sms žinučių paslauga, anot pašnekovo, veikė normaliai.

„Atsiprašome savo klientų už nepatogumus", - Delfi sakė A. Baranauskas.

Papildyta; ryšio sutrikimai tęsis kelias valandas

Bendrovės „Tele2" komunikacijos vadovas A. Baranauskas informuoja, kad ryšio sutrikimai atsinaujino. Pasak pašnekovo, vartotojai sutrikimus gali jausti dar apie porą valandų. Tiek laiko bendrovės inžinieriams gali prireikti atnaujinti ryšio veikimą.

Primenama, kad gyventojai, besinaudojantys „Tele2" ryšiu, negali prisiskambinti kitam vartotojui. „Tele2" klientų taip pat nepasiekia skambučiai.

„Telia“ informuoja apie darbą karantino metu

Dėl koronaviruso Lietuvoje susiklosčiusi ypatinga situacija jau keičia įprastas rutinas. Nuo šiandien iki kovo 30 dienos visi Lietuvoje veikiantys „Telia“ ir partnerių salonai yra uždaryti, o didžioji dauguma „Telia“ darbuotojų dirba iš namų. Visas įmonės paslaugas ir prekes klientai gali užsisakyti ir valdyti internetu, visos prekės žmonėms į namus pristatomos nemokamai.

Paslaugų monitoringo centras Šiauliuose, logistikos komandos ir duomenų centrų darbuotojai dirba įprastu režimu, tačiau laikosi papildomų asmens higienos ir saugumo reikalavimų.

Darbus diegiant paslaugas ir šalinant gedimus įprasta tvarka tęsia ir „Telia“ inžinierių bei IT specialistų komandos, tačiau jie privalo laikytis ypatingos saugos ir prieš užeidami pas klientus į namus ar biurus privalo įsitikinti, kad juose nėra sergančių žmonių. Visi inžinieriai yra aprūpinti rankų dezinfekcijos priemonėmis, kaukėmis ir vienkartinėmis pirštinėmis.

„Dėl koronaviruso per savaitę balso skambučių srautas „Telia“ tinkle išaugo 30 proc., tarptautinių duomenų srautas fiksuotu internetu padidėjo 40 proc., o mobiliųjų duomenų srautas pakilo 10 procentų. Nors mūsų tinklas yra pajėgus priimti gerokai didesnius duomenų ir skambučių srautus, preventyviai didiname visų tinklo dalių pajėgumą“, – sako „Telia“ technologijų vadovas Andrius Šemeškevičius.

„Telia“ nuolatinių paslaugų teikimui Lietuvoje dėl nacionalinio karantino jokio poveikio nėra, nes bendrovės veiklos tęstinumo plane yra numatyti procesai ir sprendimai esant skirtingiems rizikos lygiams.

„Telia Company“ visos grupės mastu aktyvavo krizių valdymo komandas, kurios nuo praėjusios savaitės centralizuotai stebi ir valdo situaciją kiekvienoje šalyje.

Bendrovė informuoja, kad dėl didžiulio momentinio srauto galimi sutrikimai skambinant trumpaisiais numeriais. Patarimas tokiu atveju: nebandyti skambinti nuolatos, o palaukti šiek tiek laiko.

Jei skambinate iš „Telia“ mobiliojo tinklo į kitų mobiliojo ryšio operatoriaus tinklus, gali būti kad sujungimas neįvyks dėl laikinų kitų operatorių tinklų sutrikimų. Skambinat „Telia“ tinkle esantiems numeriams ryšys veikia. Prie to ypač prisideda, kad net trečdalis visų balso skambučių srauto „Telia“ tinkle perduodami kaip mobilieji duomenys (VoLTE).

Dėl koronaviruso per savaitę balso skambučių srautas Telia tinkle išaugo 30 proc., tarptautinių duomenų srautas fiksuotu internetu padidėjo 40 proc., o mobiliųjų duomenų srautas pakilo 10 procentų. Nors mūsų tinklas yra pajėgus priimti gerokai didesnius duomenų ir skambučių srautus, preventyviai didiname visų tinklo dalių pajėgumą.

Padėtį visiems operatoriams apsunkina ir tai, kad po praūžusios audros ne visose bazinės stotyse atkurtas elektros tiekimas.

„Bitė Lietuva“ visus savo klientus aptarnaus internete ir telefonu

„Bitė Lietuva“ visus savo klientus aptarnaus internete ir telefonu, o nuo šių metų kovo 16 d. bent iki kovo 30 d. bendrovės darbuotojai dirbs iš namų. Uždaromi ir visi bendrovės klientų aptarnavimo salonai. Sprendimą „Bitė“ priėmė šeštadienio naktį, remdamasi Vyriausybės nutarimu visoje Lietuvoje skelbti privalomą karantiną.

„Jau kuris laikas ruošėmės ir tokiam galimam scenarijui, peržiūrinėjome procesus bei perskirstėme vidinius darbuotojų resursus tuo atveju, jei vis tik visoje šalyje būtų paskelbta plataus masto saviizoliacija. Mūsų prioritetas – darbuotojai ir jų saugumas, tad dar nuo sausio mėnesio etapais vykdėme infekcijos prevenciją“, – sako „Bitės“ vykdomasis direktorius Pranas Kuisys.

Bendrovės vadovas pabrėžia, kad mobiliojo ryšio operatorių paslaugos šiuo metu žmonėms – ypač reikalingos, tad „Bitė“ deda dideles pastangas, užtikrindama bendrovės veiklos tęstinumą.

„Siekiame, kad paslaugų teikimą nuotoliniu būdu užtikrintume sklandžiai, o visomis „Bitės“ paslaugomis, nuo skambučių, duomenų perdavimo, iki reikalingos įrangos įsigijimo, klientai gautų kaip įprasta“, – priduria P. Kuisys.

Visas „Bitės“ teikiamas paslaugas ir priedus galima įsigyti el. parduotuvėje, o paslaugos, kai reikalinga įranga, pavyzdžiui, mobiliojo namų interneto modemo ar SIM kortelės pristatymas, bus ir teikiamos, naudojantis kurjerių paslaugomis. Klientai paslaugas ir sąskaitas visą parą gali lengvai valdyti internete www.bite.lt, taip pat ManoBITĖ savitarnoje ir mobiliojoje programėlėje, kurią parsisiųskite Google Play arba App Store.

Prireikus pasitarti – klientų skambučiai priimami Klientų aptarnavimo centre, 1501 (Bitės abonentams – nemokamai). Skambinant iš kitų operatorių ar užsienio – +370 699 23 230.