Tai sukelia problemų prisijungiant prie interneto bankų ir kitų elektroninių paslaugų, naudojančių mobilųjį parašą, taip pat skaitmeninio parašo ir kitų su pažymėjimais susijusių paslaugų.

„Apie paslaugos atstatymą bus informuojama. Atsiprašome už nepatogumus, atsirandančius dėl sutrikimo“, – teigia „SK ID Solutions“ vadovas Lietuvoje Viktoras Kamarevcevas.

Kaip pranešė atstovai, „Smart ID“ sistema veikia be sutrikimų.

Šiek tiek po vidurdienio, įmonės atstovai informavo, kad „SK ID Solutions“ išsprendė problemą ir 11.17 val. pradėjo atkurti mobiliojo parašo paslaugą. Ši paslauga visiškai atkurta 11.33 val.

„Smart-ID“ sistemos naudojimas nebuvo sutrikęs.

„SK ID Solutions“ atsiprašo mobiliojo parašo vartotojų, kurie dėl sutrikimo patyrė nepatogumų.

Atnaujinta: nors buvo pranešta, kad paslauga atkurta, po pietų į DELFI redakciją kreipėsi skaitytojai, kurie pranešė, kad elektroninio parašo sistema vis dar patiria sutrikimų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (80)