Šiuo žingsniu bendrovė siekia pabrėžti „Facebook“ prekių ženklą, kuriam priklauso įvairios programos ir paslaugos, įskaitant žinučių siuntimo, dalijimosi nuotraukomis, virtualiosios realybės paslaugas.

Naujasis prekės ženklas – ryškiais rašmenimis užrašytas bendrovės pavadinimas – bus vaizduojamas teikiant grupės paslaugas, įskaitant „WhatsApp“, „Messenger“, „Instagram“, „Oculus“, „Workplace“, „Portal“ ir „Calibra“, pranešė vyriausiasis rinkodaros pareigūnas Antonio Lucio.

„Šiandien mes atnaujiname savo įmonės prekių ženklą, kad vartotojai galėtų lengviau pastebėti, kuriuos produktus siūlo „Facebook“, – pažymėjo A. Lucio.

„Pristatome naują įmonės logotipą, kuris leis atskirti „Facebook“ patronuojamąją bendrovę nuo „Facebook“ programėlės, kurios prekių ženklas nesikeis“, – pridūrė bendrovės atstovas.

Naujasis įmonės logotipas – tai „būdas geriau atspindėti mūsų įmonių grupės struktūrą žmonėms ir įmonėms, kurie naudojasi mūsų paslaugomis bendraudami“, – pridūrė A. Lucio.

Amerikiečių bendrovė žengė šį žingsnį tuo metu, kai viso pasaulio reguliavimo institucijos atidžiai stebi, kaip „Facebook“ kontroliuoja turinį savo platformose.

Nuo tada, kai prieš 15 metų pristatė savo socialinį tinklą, „Facebook“ įsigijo virtualiosios realybės priemonių bendrovę „Oculus“ ir socialinį tinklą „Instagram“.

Ji taip pat pristatė išmaniuosius ekranus „Portal“ ir socialinį tinklą „Workplace“, skirtą bendrovių darbuotojams.

„Facebook“ pranešimų programas „WhatsApp“ ir „Messenger“ naudoja daugiau nei milijardas žmonių visame pasaulyje.

Šaltinis
Temos
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją