„Svarbu, kad ne tik buvome įvertinti, bet ir išlaikėme skaidriausio operatoriaus vardą – skaidrumas mums yra svarbus visose veiklos srityse ir santykiuose, nuo klientų iki partnerių. Tai yra ir ženklas klientams, kad jie gali mumis pasitikėti ir gauna tik aiškios ir sąžiningos kainodaros paslaugas“, – sakė Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius.

Praėjusį kartą „Transparency International“ tyrimas buvo vykdytas 2017-aisiais – tąkart „Tele2“ tapo vienintele šalies įmone surinkusia maksimalų taškų skaičių.

„Smagu, kad šįkart mums kompaniją palaiko ir dar dvi bendrovės. Tikimės, kad ateityje jų bus dar daugiau“, – sakė P. Masiulis.
Bendrovės „Tele2“ paslaugomis naudojasi 1,9 mln. vartotojų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (4)