Lietuvių sėkmės istorija dalinasi „IT+“ laidos komanda: lietuvių sukurta technologija neabejotinai yra išskirtinė – ji visiškai autonomiška. Sistemą įdiegti ir susimontuoti gali kiekvienas, turintis išmanųjį telefoną.

Kaip teigia „Monimoto“ marketingo vadovas Kristijonas Nalivaika, jų sukurtas produktas – išmani apsaugos sistema motociklams. „Monimoto“, anot jo, yra belaidė sistema. „Kodėl ji yra išmani? Nes visiškai pilnai suinstaliuojama ir valdoma per mobiliąją programėlę „iOS“ ir „Android“ platformoms.

Ji yra maitinama dvejomis baterijomis. Visiškai pritaikyta galutiniam vartojimui. Vartotojams nereikia spręsti jokių techninių problemų, nereikia jungti jokių laidų. Tai yra visiškai vartotojui draugiška sistema“, – tikina pašnekovas.

K. Nalivaika neslepia, kad iš pradžių daug eksperimentavo Lietuvos rinkoje. Tačiau ši neparodė didelės paklausos, tad komanda nusprendė keliauti į rinkas, kuriose motociklai – itin populiarūs.

„Pradėjome žvalgytis į kitas rinkas. O kitas rinkas turbūt aiškiausiai parodo bendra registruotų motociklų statistika ir kiek jų įsigyjama per metus. Anglijoje yra 1,3 milijonų registruotų motociklų ir kasmet yra įsigyjama virš 100 tūkstančių naujų motociklų. Ir tai netgi nėra didžiausia Europos rinka, nes yra Prancūzija, Italija, kur yra po kelis milijonus motociklų. Tai natūraliai, kadangi mes orientavomės į motociklų savininkus, akys nukrypo į didžiąsias Vakarų Europos rinkas“, – tikina pašnekovas.

Motociklo savininkas, naudodamasis programėle, visad žino, kokios jo transporto priemonės koordinatės. Taip pat jis iškart yra įspėjamas, jei kas nors tik išdrįsta kišti nagus prie jo dviratės transporto priemonės.

Anot K. Nalivaikos, išmaniosios apsaugos priemonės baterija veikia iki 1 metų, priklausomai nuo vartojimo įpročių.

Pasiteiravus, ar lengva Lietuvoje gauti investicijų, K. Nalivaika tikina, kad kai dirbi – rezultatą pasiekti nėra sunku.

„Mūsų paskutinė investicija yra 300 tūkstančių eurų, kuriuos gavome iš lietuviško fondo. Kai dirbi ir sieki niekas nėra sunku turbūt. Bet aišku, procesas yra nelengvas ir duobėtas“, – savo pašnekovas. Investicijos, priduria jis, bus nukreiptos į produkto marketingą ir pardavimus – startuolis bandys žengti į Prancūzijos ir JAV rinkas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (9)