Kaip praneša bbc.com, paskyros savininkas žinos, kiek žmonių paspaudė „patinka“, tačiau visi kiti – ne. Tokių pokyčių imtasi atsiradus susirūpinimui, kad socialinės medijos prisideda prie žemos savivertės. Kol kas tokie ekspermentai yra atliekami Kanadoje, Australijoje, Naujoje Zelandijoje, Airijoje, Italijoje, Japonijoje ir Brazilijoje.

„Mes tikimės, kad šie eksperimentai padės sumažinti spaudimą, kurį jaučia jauni žmonės, kai įkelia įrašą. Tai darome tam, kad galvotumėte apie tai, ką mėgstate“, – teigia „Facebook“ atstovė Mia Garlick.

Tikslas, teigia ji, pasižiūrėti ar toks sprendimas padės žmonėms mažiau dėmesį kreipti į „patinka“ paspaudimų skaičių, o daugiau dėmesio skirti savo istorijos pasakojimui.

Nors atstovai teigia, kad šie pokyčiai nesudarys nepatogumų „influenceriams“, theverge.com raportuoja, kad naujiems „influenceriams“, kurie tik dar bando įtvirtinti savo statusą, gali sukelti sunkumų, įrodant savo vertę.

Gegužę pradėjus vykdyti bandymus Kanadoje, instagramo vadovas Adam Mosseri teigė, kad pagrindinis siekis yra sumažinti dėl konkuravimo, kas sulauks daugiau reakcijų, kylantį stresą.

„Mes siekiame, kad žmonės mažiau rūpintųsi tuo, kiek reakcijų jie surenka instagrame, ir daugiau laiko praleistų bendraudami su jiems rūpinčiais žmonėmis“, – vos pradėjus eksperimentą teigė A. Mosseri.

Kol kas atrodo, kad eksperimentas atsipirko – aibė kanadiečių tikina, kad žymiai labiau mėgaujasi socialinio tinklo teikiamais privalumais. Nors iš pradžių vartotojams tai buvo šokas, theverge.com praneša, kad prie to jau prisitaikė ir norėtų, kad pokyčiai liktų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (7)