Jis ypatingai žvelgė į pasaulį ir turėjo savo idealus, kurie padėjo jam pasiekti neįtikėtiną sėkmę. Steve'o dėka pasaulis tapo tobulesnis.

Nepaisant to, kad S. Jobsas prisimename už jo darbus, kalbėjimo menas taip pat buvo jo talentas. Jis sugebėjo viską padaryti taip, kad jo klausytų. Esmė čia ne tiek oratorystės mene, kiek tame – ką jis kalbėjo.

S. Jobso pasakojimai – neišsenkantys įkvėpimo ir motyvacijos šaltiniai

„Daugelis žmonių negali pasigirti labai įvairia patirtimi. Jų gyvenimo grafike nepakanka koordinačių, kad sujungus jas, būtų sukurta teisinga judėjimo trajektorija. Dauguma nemato problemų įvairiapusiškumo, todėl jų sprendimai yra labai paprasti. Kuo aukštesnė žmogaus kultūra, leidžianti jam plačiau naudotis žmonijos patirtimi, tuo tikslesni jo inžineriniai sprendimai“.

„Wired“, 1996 m., vasario mėnuo

***

„Kompiuteris yra pats nuostabiausias įrankis, su kuriuo kada nors teko suidurti. Tai mūsų sąmonės dviratis“.

„Memory & Imagination“, 1990 metai

***

„Aš labai gerbiu laipsniškus pokyčius ir stengiuosi daryti kažką panašaus savo gyvenime, tačiau mane visada traukė revoliuciniai pokyčiai, nes jie yra sunkesni. Jie emociškai daug intensyvesni. Ir per tokius pokyčius jūs visada prieinate laikotarpį, kuomet visi sako, kad jums nepavyks“.

Rolling Stone“, 1994 m., birželio 16 diena

***

„Gera reklama apšviečia žmones ir tiek. Neįmanoma apgauti žmonių šiame versle. Produktai kalba patys už save“.

„Playboy“, 1985 m., vasario mėnuo

***

Visa tai, ką mes atstovaujame yra mūsų idėjos ir mūsų žmonės. Keltis ryte ir eiti į darbą mus verčia tik ypač protingi žmonės dirbantys kompanijos viduje. Visada maniau, kad teisingas darbuotojų pasirinkimas yra raktas į sėkmę bet kuriame versle“.

„D5 Conference: „All Things Digital“, 2007 m., gegužės 30 diena

***

„Bėgant metams nustojau pirkti daugelį dalykų paprasčiausiai todėl, kad dabar jie man atrodo nereikšmingi“.

„The Independent“, 2005 m. spalio 29 diena

***

„Kai mėginate spręsti kokią nors problemą, pirmiausia į galvą ateina patys sudėtingiausi sprendimai, ir dauguma žmonių ties tuom sustoja. Bet jei ir toliau pratęsite mąstymą, jei įsiskverbsite į problemą, jei palaipsniui nuimsite sluoksnį po sluoksnio, tarsi luptumėte svogūną, tuomet jūs pasieksite kur kas paprastesnį sprendimą. Dauguma žmonių tiesiog neturi tam pakankamai laiko ar energijos. Mes laikome savo klientus protingais žmonėmis, jiems reikalinga tai, kas yra apgalvota iki smulkmenų“.

Softpedia.com, 2006 m., lapkričio 4 diena

***

„Praeitas kelias ir yra atlygis“.

Folklore.org, 1983 m., sausio mėnuo

***

„Kai įmonės išauga iki multimilijardinių korporacijų, jos praranda savo ideologiją. Tarp tų, kurie valdo įmonę, ir tų, kurie atlieka darbą įsispraudžia storas viduriniosios grandies vadybininkų sluoksnis. Tokiu būdu prarandamas ryšys su produktu ir aistra jo kūrimui. O kūrėjams – vieninteliams, kuriems iš tikrųjų nenusispjauti ant savo produkto – tenka įtikinti penkis aukštesnius valdžios lygius, kad jie daro būtent tai, ko reikia“.

„Playboy“, 1985 m., vasario mėnuo

***

„Aš nesiekiu būti patraukliu žmonėms. Mano darbas yra priversti juos tapti geresniais“.

CNNMoney.com. Foortune, 2008m., vasario mėnuo

***

„Tikslas – ieškau prieglobsčio, kuriam reikia remonto ar rekonstrukcijos, tačiau turinčio tvirtą pagrindą. Esu pasiruošęs griauti sienas, statyti tiltus ir įrengti apšvietimą. Turiu didžiulę patirtį, išsiskiriu beprotiška energija, turiu tai, kas vadinama „esmės vizija“. Nebijau pradėti nuo nulio. Naudingi įgūdžiai – „esmės vizija“, viešojo kalbėjimo patirtis, galiu įkvėpti žmones ir padėti jiems didelių procesų kūrime“.

Iš Steve'o Jobso autobiografijos

***

„Nuo visų problemų galima tiesiog išprotėti! Rūpesčių užtenka tiek darbe, tiek ir asmeniniame gyvenime, o kai kurie dar turi ir vaikų. Šioje visuomenėje mes visuomet dėl kažko nerimaujame, mūsų nerimas nuolat auga ir niekada nesumažėja. Nelieka laiko kitiems dalykams. Mums netgi nėra laiko nagrinėti kasdieniame gyvenime mus supančių įvykių. Neturime laiko išsiaiškinti, kaip veikia skalbimo mašina ar naujas telefonas, o juk jie tampa vis labiau sudėtingesni“.

„The Independent“, 2005 m., spalio 29 diena

***

„Man nėra svarbu tapti turtingiausiu žmogumi kapinėse. Einant miegoti pagalvoti, kad šiandien tu padarei tikrą stebuklą – štai kas man svarbu“.

„Wall Street Journal“, 1993 metai

***

„Geriau imti ir sukurti rytojaus dieną, nei nerimauti, kad vakarykštė buvo šiaip sau“.

D5 Conference: „All Things Digital“ (penktoji metinė laikraščio konferencija), 2007 metai

***

„Mano verslo modelis yra grupe „The Beatles“. Keturi vaikinai, kurių kiekvienas kontroliavo kito blogus polinkius. Jie subalansavo vienas kitą, ir rezultatas pasirodė didesnis nei paprasčiausia komponentų suma. Toks, mano nuomone, turėtų būti verslas: dideli dalykai nėra padaromi vienumoje, jie visada yra komandos pasiekimas“.

„60 minutes“, 2003 metai

***

„Kai man suėjo 23 metai, aš jau turėjau daugiau nei milijoną dolerių, 24 metų amžiaus – daugiau nei 10 mln., o 25 metų – daugiau nei 100 mln. Ir visa tai nesvarbu, nes niekada nieko nedariau tik dėl pinigų“.

Triumph of the Nerds“, PBS, 1996 m. birželio mėnuo

***

„Laiko mums duota ne tiek ir daug, kad jį praleistume bandydami gyventi kito žmogaus gyvenimą. Nepasitikėkite dogmomis: negalima gyventi, remiantis tik tuo, ką išrado kiti. Jokiu būdu, kitų nuomonės negali užgniaužti jūsų vidinio balso. Ir svarbiausia – turėkite drąsos sekti savo širdies balsu ir intuicija“.

Paskaita Stanfordo universiteto absolventams, 2005 m., birželio 12 d

***

„Atleidimas iš „Apple“ tapo geriausiu įvykiu mano gyvenime. Aš gavau laisvę, kuri leido man išgyventi vieną kūrybiškai aktyviausių gyvenimo laikotarpių“.

Paskaita Stanfordo universiteto absolventams, 2005 m., birželio 12 diena

***

„Vaikystėje vaikinas iš kaimyninės gatvės turėjo „Volkswagen Beetle“. Jis svajojo iš jo padaryti „Porsche“. Vaikinukas leido visą savo laiką ir pinigus automobilio aksesuarams, kad šis atrodytų geriau ir garsiau važiuotų. Bet kai jis baigė šiuos darbus, jis neturėjo „Porsche“. Tai buvo tik garsiai važiuojantis, negražus „Volkswagen Beetle“.

„Fortune“, 1998 m., lapkričio mėnuo

***

„Išsiaiškinkite ir supraskite kas jums patinka. Tai turi tiesioginį ryšį tiek su jūsų darbu, tiek ir su jūsų asmeniniu gyvenimu. Darbas užims didžiąją jūsų gyvenimo dalį, ir vienintelis būdas į savigarbą – daryti tai, kas jūsų manymu yra vertas pastangų. O vienintelis būdas atlikti tokį darbą yra tai, kad jums patiktų jūsų veikla“.

Paskaita Stanfordo universiteto absolventams, 2005 m. Birželio 12 d