Antradienio vėlyvą popietę prasidėjusios tarptinklinio sutrikimo priežastys dar nėra žinomos, Prancūzijos bendrovės operatyviai jas bando nustatyti ir pašalinti, rašoma pranešime žiniasklaidai.

Pagal pirminę gautą informaciją, sutrikimus daliai klientų galėjo lemti Prancūzijos operatorių tinklo konfigūracijos klaidos. Sutrikimo pašalinimo terminai šiuo metu nėra žinomi.

„Nuolat palaikome ryšį su Prancūzijos ir Belgijos telekomunikacijų bendrovėmis „Orange“, „Bouygues“ ir SFR bei dėl galimų sutrikimų informuojame šiose šalyse esančius mūsų klientus.

Visiems Prancūzijoje ir Belgijoje esantiems „Telia“ klientams, kuriems sutriko tarptinklinis ryšys, padengsime lapkričio mėnesio abonento įmoką ir iki metų galo dovanosime 100 GB mobiliųjų duomenų Lietuvoje.

Prancūzijoje tarptinklinio ryšio sutrikimą galėjo patirti daugiau kaip 1000, Belgijoje – kelios dešimtys „Telia“ klientų“, – rašoma bendrovės pranešime.

„Bitė“ taip pat visiems nepatogumus Prancūzijoje patyrusiems klientams skirs kompensacijas. Informaciją apie kompensacijas klientai gaus netrukus po to, kai bus pašalinti ryšio sutrikimai.

„Atsiprašome klientų dėl patiriamų nepatogumų. Įprastą paslaugų teikimą tikimės atnaujinti artimiausiu metu. Iki to laiko klientams, norintiems susisiekti su artimaisiais, rekomenduojame prisijungti prie Wifi ryšio tinklo ir skambinti naudojantis „Messenger“, „Viber“, „WhatsApp“ bei kitomis programėlėms. Kita alternatyva – įsigyti vieno iš Prancūzijos operatoriaus išankstinio mokėjimo SIM kortelę ir tokiu būdu toliau skambinti bei naršyti internete“, – sako Antanas Bubnelis, bendrovės „Bitė Lietuva“ Korporatyvinių reikalų ir ryšių su visuomene vadovas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (4)