Kauno mokslo ir technologijų parke įsikūręs startuolis „icy365“ išvystė bendradarbiavimo platformą šiuolaikinėms komandoms, naudojančioms būtent „Microsoft“ debesų tarnybos įrankius.

„Tai buvo drąsus užmojis – leistis į lenktynes su itin sparčiai populiarėjančiais įrankiais komandoms, tačiau Jungtinėje Karalystėje sulauktas susidomėjimas rodo perspektyvumą. „icy365“ skirtas į tikslą orientuotoms komandos, kurios yra nusivylusios „Office 365“ pritaikymu savo verslo poreikiams. Mūsų sukurta projektų valdymu pagrįsta bendradarbiavimo aplikacija padidina darbo efektyvumą ir produktyvumą“, – sako komandos vadovas Vaidas Dragašius.

Sprendimo kūrėjai teigia siekę ne tik patobulinti komandų bendradarbiavimą, bet ir padidinti „Office 365“ programų naudojamumą. Aplikacija yra pilnai susieta su devyniais skirtingais „Microsoft“ įrankiais, tokiais kaip įmonės socialinis tinklas „Yammer“, intranetas „SharePoint“, užduočių tvarkykle „Planner“ ir kitomis. Lietuvių įrankis teikia patogią vartotojams sąsają ir leidžia viską valdyti viename lange.

Biuro darbuotojas, prisiregistravęs „icy365“, darbalaukyje nuolat mato vieną valdymo skydą su savo ir komandos veiklos ataskaita, informuojančia apie visus svarbius pokyčius realiu laiku. Darbuotojai gali sėkmingai vykdyti projektus, deleguoti užduotis bei stebėti jų progresą, dalintis failais, komunikuoti, organizuoti susitikimus ir įtraukti į komunikaciją kitų padalinių narius. Šis sprendimas itin patogus komandoms, dirbančioms skirtinguose biuruose ar šalyse, taip pat dažnai keliaujantiems, nes aplikacija pilnai funkcionuoja ne tik kompiuteryje, bet ir telefone.
icy365

Lietuvių aplikacija sulaukė pripažinimo tarptautinėje arenoje – šią vasarą vykusioje „Unbound London“ konferencijoje jie pripažinti vienais iš 50 perspektyviausių ir vertų stebėti Europos startuolių. Šiuo metu „icy365“ komanda dalyvauja Kauno savivaldybės verslo akceleravimo programoje „Kaunas Startup Accelerator“, kur kartu su kitomis dešimt komandų dalyvauja intensyviuose 8 savaičių mokymuose.

Didžiausi „icy365“ užsienio klientai – Jungtinėje Karalystėje veikiančios telekomunikacijų įmonės „Zoho“, „CNDG“. Šį rudenį įrankį pradėjo naudoti ir Lietuvos įmonės – viena aktyviausių sprendimą išbandančių komandų – „Blue Solutions“.