Ketvirtadienį „Tele2“ pranešė, kad užsienyje buvusiems ir tarptinklinio ryšio paslauga negalėjusiems pasinaudoti klientams kompensacijos jau skirtos. Nuo šiandien dovanų nemokamus 20 GB gavo ir visi Lietuvoje buvę klientai, mokantys pagal sąskaitas.

Minėtomis dienomis užsienyje buvusiems ir nepatogumų dėl ryšio sutrikimų patyrusiems klientams bendrovė kompensuos šio mėnesio abonento įmoką bei padengs visas rugpjūčio 1–5 d. tarptinklinio ryšio išlaidas. Šie mokesčiai bus automatiškai išskaičiuoti iš artimiausios mėnesio sąskaitos.

Be to, įmonė vartotojams jau padovanojo 100 GB nemokamų interneto duomenų, kuriuos galima išnaudoti Lietuvoje iki pat spalio pabaigos.

Patenkinti ne visi

Tačiau ne visiems tokia kompensacija pasirodė tinkama.

Į DELFI kreipėsi skaitytojas Erikas.

„Vakar gavau žinutę iš „Tele2“, kad man suteikta 20GB nemokamai naudotis Lietuvos teritorijoje, bet juk problema buvo užsienyje. Aš pats patyriau nuostolių atskridęs į Islandija, nes vėlavo lėktuvas ir atskridęs negalėjau susisiekti su žmogumi, kuris laukė mano skambučio, kad galėtų mane parvežti iš oro uosto. Todėl važiavau su samdomu transportu iki sostinės. Šiuo metu esu užsienyje ir man siūloma Lietuvoje 20GB, nors „Tele2“ paslaugomis nuolat naudojuosi ne Lietuvos teritorijoje. Absurdas“, – piktinosi vyras.

„Tele2“ atstovas žiniasklaidai Andrius Baranauskas pabrėžė, kad bendrovė siūlo papildomą kiekį interneto domenų tik naudojimui Lietuvoje.

„Dėl gigabaitų užsienyje – ES šalyse duomenų kaina yra reguliuojama, mums vienas gigabaitas kainuoja 6 eurus. Jei skirtume tokią pačią kompensaciją su galiojimu užsienyje, tai nesunku suskaičiuoti: iš viso ryšio sutrikimai paveikė 40 tūkstančių „Tele2” klientų, tad 40 tūkst. po 100 GB yra 4 mln. GB, dar 800 tūkst. klientų Lietuvoje po 20 GB yra 16 mln. GB.

Viso 20 milijonų gigabaitų, jų vien savikaina tik ES siektų 120 mln. eurų. Ne ES šalyse duomenų savikaina dažniausiai dar didesnė“, – DELFI sakė A. Baranauskas.

Jei negavote žinutės

Minėtomis dienomis užsienyje keliavę ir SMS žinutės vis dar nesulaukę klientai, operatoriaus yra raginami nemokamai susisiekti trumpuoju numeriu 117 arba atvykti į artimiausią „Tele2“ saloną.

Iš užsienio susisiekti su operatoriumi galima numeriu +37068400117. Skambučiai jais apmokestinami galiojančiais tarptinklinio ryšio tarifais.

Kaip ir buvo planuota, kompensacijoms skirta suma sieks apie 1 mln. eurų.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (70)