Laiko Kristina randa ir šeimai, ir papildomam statistikės darbui, o likusį laiką skiria tobulinimuisi jai visiškai naujoje informacinių technologijų (IT) srityje.

Sprendimas tapti mokytoja – dėl aplinkybių

Kristina mokytoja dirba jau 11 metų ir sako, kad rinktis šią profesiją pastūmėjo susiklosčiusios aplinkybės bei pedagogais dirbusių giminių pavyzdys. Vis dėlto, rinkdamasi studijas, ji galvojo tiek apie istoriją, tiek apie buhalteriją. Patekusi į pastarąją studijų programą, surizikavo ir pasirinko studijuoti istoriją tuometiniame Vilniaus pedagoginiame universitete. Nors, kaip ji pati prisipažįsta, mokytoja būti norėjo ne itin, vis dėlto po magistrantūros studijų Kauno technologijos universiteto Europos institute pradėjo dirbti Jonavos Senamiesčio gimnazijoje.

„Sprendimą priėmiau dėl susiklosčiusių aplinkybių, nors tuo metu turėjau kitokį požiūrį į savo karjeros galimybes, – sako Kristina ir priduria, kad dabar ji vis dėlto džiaugiasi tokiu prieš daugiau nei dešimtmetį pasirinktu keliu. – Bendraudama su savo mokiniais, jaučiu daug teigiamo grįžtamojo ryšio, o mokykloje įgytus įgūdžius galiu panaudoti įvairiose situacijose.“

Viskas prasidėjo nuo interneto tinklalapio

Domėtis IT sritimi Kristina pradėjo prieš penkerius metus, kai nusprendė sukurti interneto tinklalapį, kuriame galėtų laikyti metodinę medžiagą pamokoms. Įgyvendinti šį užmojį padėjo kolega, informacinių technologijų mokytojas Vytautas Simanavičius. Sėkmingai sukūrusi pirmąją svetainę ir paskatinta savo kolegos bei šeimos, 2017-ųjų rudenį ji baigė pradedančiųjų programuotojų kursus Kaunas Coding School. „Ar gali būti kas nors geriau, kai mėgstamas užsiėmimas gali tapti tavo profesija? Manau, programavimas yra ypatinga galia, o kas nenorėtų tokios turėti?“, – retoriškai klausia Kristina.

Baigusi programavimo kursus, K. Ragickienė sudalyvavo „Women Go Tech“ mentorystės programos atrankoje ir buvo pakviesta prisijungti prie šių metų ugdytinių, rašoma pranešime žiniasklaidai. Ši analogų Lietuvoje neturinti programa skirta profesinį kelią technologijų srityje pradėjusioms moterims, todėl Kristinai tai buvo galimybė pritaikyti įgytas žinias ir apsvarstyti tolimesnius žingsnius.

„Programa padeda augti ir kaip asmenybei, ir kaip programuotojai. Visų pirma, ji suteikė didesnio pasitikėjimo savimi, antra, mane supa daugybė protingų, talentingų moterų, o tai ryšiai, kurie, tikiu, išliks ir ateityje. Vykstant programai įgytos žinios ir gebėjimai bus tik dar vienas žingsnis savirealizacijos kelyje, – sako Kristina. – Vis dėlto svarbiausia, kad projektas suteikia tiek informacijos, jog lieka ją teisingai įvertinti ir pritaikyti. „Women Go Tech“ – tai ambicija, kurią verta įgyvendinti kiekvienai, siekiančiai tokių pokyčių savo gyvenime.“
Kristina Ragickienė

Tikslas – IT paslaugų kompanija

Pasibaigus „Women Go Tech“ mentorystės programai, K. Ragickienė norėtų tapti išmanias ir inovatyvias IT paslaugas teikiančios kompanijos „TeleSoftas“ dalimi. Siekti šio tikslo padeda mentorius, programinės įrangos inžinierius WIX.com akademijoje Tomas Petras Rupšys. Jis sudarė konkretų planą, kuris padėtų lengviau siekti karjeros IT srityje.

„Prisipažinsiu, man tai iššūkis, tad būna įvairiausių akimirkų, bet T. P. Rupšys ir mano šeima visada padrąsina ir skatina nenuleisti rankų. Tikslui pasiekti reikia daug praktikos, juk iš istorijos mokytojos noriu tapti programuotoja. Visgi esu nusiteikusi nenuleisti rankų ir judėti pirmyn“, – sako Kristina.

Nors šiuo metu K. Ragickienė turi daug veiklos, ji nepamiršta ir Jonavos Senamiesčio gimnazijos. Jai sukūrusi internetinę svetainę, Kristina turi tikslą mokykloje populiarinti programavimą, o ateityje neatmeta galimybės ir mokyti informacinių technologijų. Kaip mokinius sudominti programavimu, K. Ragickienė konsultuojasi su Monika Simaškaite, INFOBALT švietimo eksperte.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (33)