Jeffas Bezosas vaikystėje daug laiko praleido senelių ūkyje Teksase. Čia jis išmoko nemažai: susipažino su gyvuliais, išmoko juos prižiūrėti, tvarkyti aplinką. Tačiau svarbiausias dalykas, kurio išmoko, yra asmeninė atsakomybė – kad ir kas nutinka, reikia iš balos išlipti pačiam, o ne ieškoti kaltų. Ne valdžia, seneliai ar kitos autoritetingos grupės kaltos, jei nesi patenkintas savo padėtimi – tu pats esi atsakingas už save.

Bezoso mama jo susilaukė dar būdama paauglė. Jos tėtis jaunąjį Jeffą visada stengėsi pamokyti atsakomybės, nes jautė, kad berniuko tėvai yra per jauni, kad turėtų vaiko brandai reikalingos išminties. Todėl jis būsimąjį milijardierių kasdien mokė įvairių tiesų apie gyvenimą iš įgūdžių.

Tačiau ne visi pavyzdžiai buvo geri – Bezoso močiutė cigaretes rūkė vieną po kitos. Tuo metu, 1974 metais, jau pradėjo sklisti diskusijos apie tabako žalą sveikatai ir Bezosas pamena, kaip kartą per televiziją išvydo reklamą, kurioje buvo teigiama, kad kiekviena cigaretė pavagia bent kelias gyvenimo minutes. Todėl kitą kartą sėdėdamas ant galinės automobilio sėdynės jaunasis Jeffas suskaičiavo, kiek cigarečių kelionės metu surūkė jo močiutė, ir kiek gyvenimo minučių taip ji sau atėmė.

Bezosas tada manė, kad elgiasi labai protingai. Paprasta matematika berniuko galvoje atrodė kaip sudėtingas uždavinys, už kurio sprendimą aplinkiniai jį turėtų pagirti. Juolab, kad taip jis dar ir rūpinasi močiutės sveikata. Todėl jis garsiai ir išdidžiai pranešė savo skaičiavimo rezultatus. Tik močiutė neapsidžiaugė – ji apsipylė ašaromis. Senelis sustabdė automobilį ir išsivedė berniuką į lauką. Bezosas, žinoma, buvo išsigandęs, nes manė, kad senelis tikrai pyks, tačiau šis tik ramiai pasakė: „Vieną dieną tu suprasi – būti geram yra sunkiau nei būti protingam“.

„Amazon“ vadovas teigia taip niekada ir nepamiršęs šios pamokos. Dar daugiau – ji tapo vienos didžiausių pasaulio prekybos įmonių darbo kultūros dalimi. Bezosas savo darbuotojams yra sakęs, kad geriau jau jie įsiklausytų ir būtų geri, o ne bandytų pergudrauti klientus.

„Amazon“ labai ilgai tobulino savo klientų aptarnavimo sistemas, kad tik jos veiktų idealiai ir žmonėms nekeltų streso. Stengiamasi įsiklausyti ir į nepagrįstus klientų priekaištus ir pasirūpinti greitomis siuntomis. Net jei tokių reikalauti yra tiesiog neprotinga – juk sunkiau būti geram nei protingam.

Tiesa, patys „Amazon“ darbuotojai dažnai skundžiasi prastomis darbo sąlygomis. Atrodo, senelio žodžius J. Bezosas taiko tik pinigus mokančiam klientui, o ne savo darbuotojams.