Jaunuoliai sulaukė dėstytojų pripažinimo ir skatinimo sukurti žaidimą iki galo. Jaunuoliams liko vienas mėnuo, kad sukurtų galutinę žaidimo versiją, juos konsultuoja mentoriai.

Žaidimas turi potencialo

Pranešime žiniasklaidai rašoma, kad „Multiplayer“ 2D platformos žaidimo apie laivų mūšius idėja gimė tik prasidėjus „Hackaton“ konkursui liepos 1 d. Kaune. Trys paros – tiek laiko buvo investuota į parodomąją versiją, sulaukusią paskatinimo ir pripažinimo. Tai pramogai skirtas žaidimas, kuriame nėra sudėtingų linijų ir viskas aišku nuo pat pradžių. Prisijungęs žaidėjas iškart patenka į virtualų vandenyną, kuriame kaunasi dėl išlikimo, naikindamas priešo laivus. Kiekvienas nukautas priešininkas uždirba žaidėjui taškų.

Jaunuoliai planuoja investuoti daug pastangų į dizainą, kokybišką ir komfortišką žaidimo lauką žaidėjui, įdomias strategijas. „Mūsų komanda dar iki galo nenusprendė visų žaidimo detalių, šiandien dar džiaugiamės, o jau po kelių dienų spręsime, kas būtų įdomiau ir naudingiau mūsų žaidėjams“, – mintimis dalijasi komandos nariai.

„Sonic Dot komanda išsiskyrė pačių moksleivių pieštais žaidimo elementais, komandą ir žaidimą pristatančiu filmuku bei efektingu žaidimo pristatymu baigiantis renginiui. Komandos ateities sėkmę labiausiai lems žaidimo apipavidalinimas, gerbėjų puslapio atidarymas bei žaidimo išleidimas „Google Play“ programėlių parduotuvėje“, – pasakojo konkurso rengėjas SolidEducation.lt įkūrėjas Paulius Paškevičius. Dar pridūrė, kad žaidimo sėkmės elementai yra žaidimo lygių dizainas, grafinis apipavidalinimas ir programavimas. Žinoma, pagrindinis žaidimo sėkmės garantas yra kūrėjų (strategų, programuotojų ir dailininkų) komanda.

Ieško investuotojų ir rėmėjų

Jaunuoliai, pasivadinę „Sonic Dot“ vardu, ieško pagalbos iš šalies. „Šiuo metu priimame visokeriopą pagalbą: gal atsiras, kas nori prisidėti prie mūsų kuriamo žaidimo sukurdami dizaino elementus, gal kas norės mus pakonsultuoti dėl mobilių aplikacijų ir, žinoma, mums reikalingi pinigai, kad galėtume padengti žaidimo kūrimo, išleidimo, vystymo ir palaikymo kaštus“, – sako jaunasis žaidimų kūrėjas Žygimantas Krasauskas.

„Žaidimo sėkmės elementai yra žaidimo lygių dizainas, grafinis apipavidalinimas ir programavimas. Žinoma, pagrindinis žaidimo sėkmės garantas yra kūrėjų (strategų, programuotojų ir dailininkų) komanda“, – sako P. Paškevičius.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją