„Google“ atstovo teigimu, čia – ir pradmenys, ir informacija pažengusiems; galima gauti žinių, tobulinti turimas. Galima pradėti nuo elementarių dalykų, tokių kaip pašto dėžutės sukūrimas, ar imtis sudėtingesnių – pavyzdžiui, mokytis reklamuoti savo prekės ženklą ar kaip būti matomam internete viso pasaulio vartotojams.

Kitose ES šalyse platforma pristatyta pernai, Lietuvoje – šiemet. Jos sukūrimas „Google“ kainavo 42 mln. eurų. Kompanijos atstovas Baltijos šalims sako, kad mokant naudotis skaitmeninėmis technologinėmis, atsiranda inovacijų poreikis – ir diegti jas, ir naudotis jomis, o naujovės didina našumą, atveria daugybę galimybių verslui.

„Pagrindinė priežastis, dėl ko to reikia, – ta, kad matome nemažą atskirtį dalies visuomenės, kuri neturi absoliučiai jokių žinių, kaip naudotis internetu. Lietuvos atveju tai yra 47 proc. gyventojų, kurie turi arba tik bazinius, arba neturi jokių įgūdžių.

Tai reiškia, kad jiems darosi pakankamai sudėtinga gyventi šiais laikais, kai jie negali naudotis internetu, kai jie keliaudami negali pasižiūrėti į žemėlapius, negali susirasti bilietų, informacijos. Be abejo, tai darosi problematiška ir įmonėms. 90 proc. naujų darbų, EK vertinimu, 2020 metais jau reikalaus skaitmeninių įgūdžių“, – sako „Google“ Baltijos šalių verslo plėtros vadovas Vytautas Kubilius.

„Tai aktualu kiekvienam žmogui, nes tai yra įrankis, ir kiekvienoje įmonėje vadovai gali skatinti darbuotojus ugdyti savo žinias. Kitas dalykas, kad visi kažką gaminame, bet visi norime tuo pat metu ir parduoti tai, ką pagaminame. Tad labai nemažai dėmesio čia yra skiriama būtent tam, kaip skatinti pardavimus internetu, kaip reklamuoti savo vardą, didinti žinomumą“, – teigia Pramonininkų konfederacijos viceprezidentas Dalius Misiūnas.