Kompanijos vadovai teigia, jog tokį plėtros sprendimą lėmė išaugę pardavimai Vidurio ir Rytų Europos šalyse. Šiuo metu Lietuvoje parduodami „Coolpad“ išmaniųjų telefonų modeliai „Modena“ ir „Porto“.

Pranešime žiniasklaidai teigiama, kad „Coolpad“ pristatė naują logotipą.

„Jau daugelį metų Europoje veikiame kaip ODM gamintojai ir teikiame paslaugas didiesiems telekomunikacijų operatoriams, todėl gerai pažįstame šią rinką. Pastaruosius metus buvome tarp lyderių Kinijoje – čia pirmieji pristatėme telefonus su dviem SIM kortelėmis, pirmieji pradėjome gaminti LTE technologiją palaikančius telefonų modelius. Tad dabar savo sėkmingais projektais ir sukurtomis inovacijomis norime pasidalinti su visu pasauliu. „Coolpad“ produktai pasaulinėje rinkoje išsiskiria aukšta kokybe, novatorišku dizainu ir prieinama kaina“, – teigia kompanijos vadovas Europoje R. Denny Qiu.

Remiantis atliktų tyrimų duomenimis, renkantis išmanųjį telefoną europiečiams itin svarbus kriterijus yra jo išvaizda. Jeigu pirkėjas susižavi telefono dizainu, tik tuomet jis yra linkęs daugiau dėmesio skirti jo techninėms savybėms.

Atsižvelgdama į tai, jog dizainas ir telefono teikiami pojūčiai yra itin svarbūs Europos rinkoje, kompanija kitą mėnesį pristatys specialiai šiai rinkai pritaikytus du naujus modelius – „Porto S“ ir „Torino S“.

Lietuvoje šiais išmaniaisiais telefonais bus pradėta prekiauti pavasarį.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (31)