Pranešime žiniasklaidai teigiama, kad į MTTC skambučių centrą bus nukreipiami visi „Lietuvos draudimo“ klientų, patyrusių mobiliojo įrenginio žalą, skambučiai, žala bus užregistruojama ir įrenginys siunčiamas remontui ar keitimui. Kai kuriais atvejais, kai žalos aplinkybės neaiškios, jos tyrimą papildomai atliks „Lietuvos draudimo“ žalų ekspertai.

„Sparčiai augant gyventojų turimų išmaniųjų prietaisų skaičiui, daugėja ir žalų. Šis sprendimas leis mūsų klientams greičiau ir paprasčiau pranešti apie įvykį, o žalos reguliavimo procesas bus lengvesnis ir efektyvesnis. Turime patirties tokiu pačiu principu reguliuodami automobilių stiklo dūžių žalas, taip sutaupomi ir administraciniai resursai, ir, svarbiausia, kliento laikas“, – sako Gintaras Dambrauskas, „Lietuvos draudimo“ Žalų centro vadovas.

Šiuo metu per dieną „Lietuvos draudimas“ sulaukia apie 100 skambučių dėl mobiliųjų įrenginių, pasirinktinai dalis jų tiriama siekiant identifikuoti tikslias įvykio aplinkybes.

„Iki šiol, bendradarbiaudami su įvairiomis draudimo bendrovėmis, užsiėmėme tik apdraustų įrenginių remontu, tačiau nusprendėme atversti naują veiklos puslapį ir pradėti teikti platesnę mobiliųjų įrenginių žalų administravimo paslaugą. Džiaugiamės susitarimu su „Lietuvos draudimu“, – sakė MTTC direktorius Gintaras Kručkas.

Anot jo, bendrovė ruošėsi šios paslaugos teikimui – koregavo vidinius įmonės procesus, pritaikė naujas IT sistemas, užtikrino jų saugumą. Gauta patirtis ir sukurta infrastruktūra padėjo pagrindus analogiškų paslaugų plėtrai. Dar šiemet įmonė planuoja adaptuoti šių paslaugų paketą vienai Latvijos draudimo bendrovei.

MTTC savo paslaugas teikia Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje, Suomijoje, Olandijoje, Italijoje bei Belgijoje. Bendrovė aptarnauja apie 20-ies gamintojų įrenginius ir yra vienintelė Baltijos šalyse, remontuojanti „Nokia“, „Sony“, CAT, „Motorola“, „Alcatel“ mobiliuosius telefonus.