Ir savo žodžius patvirtino skaičiais: ketvirčio pajamos, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu prieš metus, augo 8,6 proc. – nuo 31,5 iki 34,2 mln. eurų. D. Strombergas išskyrė, kad pajamos iš paslaugų augo 6,2 proc. - nuo 23,3 iki 24,7 mln. eurų.

Bendrovės EBITDA (pelnas prieš palūkanas, mokesčius, nusidėvėjimą ir amortizaciją) augo net 20,9 proc. iki 9,1 mln. eurų. EBITDA marža per metus paaugo nuo 24 iki 26,7 procento.

DELFI primena, kad „Omnitel“ finansiniai rodikliai stabiliai mažėjo nuo 2009 metų pradžios iki 2014 metų galo – per tą laiką laiką įmonės pajamos susitraukė nuo maždaug 50 iki maždaug 35 mln. eurų per ketvirtį.

Be pajamų „Omnitel“ tinkle auga ir duomenų suvartojimas: pasiekta net 52 proc. visų „Omnitel“ duomenų perdavimo LTE tinklais riba. Pažymėtina tai, kad pasaulinėje praktikoje įprasta, jog 4G duomenų perdavimas bendrą 2G ir 3G duomenų perdavimą aplenkia po 5 metų nuo šios paslaugos atsiradimo, tuo tarpu „Omnitel“ lūžio tašką pasiekė vos per ketverius metus – komercinės 4G paslaugos pradėtos teikti 2011 m. balandį, o telefonuose 4G pradėjo veikti 2014 m. kovą.

„Omnitel“ finansiniai rezultatai jau ketvirtą ketvirtį iš eilės yra augantys „Tai rodo, kad 2014 metais pradėta taikyti lyderystės technologijose strategija pasiteisino ir neša naudą“, – sakė D. Strombergas.

Bendrovė stabilizavo išankstinio apmokėjimo paslaugų naudotojų kiekį, lyginant su antruoju šių metų ketvirčiu (jų kiekis net šiek tiek išaugo nuo 374 iki 378 tūkst.), tuo tarpu už paslaugas pagal sutartį mokančių klientų kiekis padidėjo pastebimiau: nuo 956 iki 966 tūkstančių.

Būtent klientų kiekio augimą D. Strombergas nurodė kaip pagrindinę bendro pajamų augimo priežastį. Klientus suviliojo sėkmingi bendrovės rinkodaros veiksmai – sėkmingas darbas su tikslinėmis klientų grupėmis (jaunimu, šeimomis, jaunais profesionalais). Kitas pajamas auginęs veiksnys – aktyvus senų telefonų keitimas į naujus. Prie to prisidėjo „Omnitel“ klientų aptarnavimo centrų plėtra ir atnaujinimas. Dar vienas pajamas auginęs veiksnys – tendencija išankstinio mokėjimo paslaugas iškeisti į pagal sutartį teikiamas paslaugas.

Tuo tarpu bendrovės EBITDA daugiausiai augo dėl kruopščios išlaidų kontrolės ir nedidelės klientų migracijos.

„Esame tikri, kad tai – dar ne viršūnė, o tik auganti kreivė. Negaliu pasakyti koks augimas procentais bus ateityje, bet viskas priklauso nuo geros veiksmų rinkoje ir visuomenės ekonominio pajėgumo augimo. Matome, kad 4G mobiliųjų duomenų vartojimas dar augs. Bet, žinoma, niekas negaunama be pastangų – kad pasiektume šį tikslą teks sunkia dirbti“.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (23)