Ir nors „Samsung“ padėtis, lyginant su pirmuoju šių metų ketvirčiu, nestipriai pagerėjo, korėjiečiai buvo priversti pripažinti, kad naujausių „Galaxy S6“ ir „Galaxy S6 Edge“ telefonų prekyba suveikė „ganėtinai silpnai“ – jie padidino bendrovės išlaidas rinkodarai, o pardavimai yra menkesni nei tikėtasi, rašo theverge.com.

„Samsung“ mobiliųjų telefonų padalinys antroje šių metų pusėje tikisi „sudėtingos verslo aplinkos“, tačiau planuoja išlaikyti savo pozicijas rinkoje paderinant „Galaxy S6“ ir „Galaxy S6 Edge“ kainas, o taip pat pristatant naujų aukščiausios kokybės įrenginių – tokių, kaip „Galaxy Note 5“ ir „Galaxy S6 Edge Plus“. Po poros savaičių, rugpjūčio 13 dieną, „Samsung“ Niujorke surengs renginį „Unpacked“, kurio pavadinimas tradiciškai byloja, kad reikia laukti naujos įrangos pristatymo. Paprastai rudeninis „Unpacked“ renginys būdavo rengiamas rugpjūčio paskutinėmis dienomis arba rugsėjo pradžioje, Berlyne, parodoje IFA.