„Mes tikimės milijardo įrenginių su „Windows 10“, praėjus 2-3 metams po platformos pasirodymo. Nė viena operacinės sistemos versija pasaulyje neturi tokios vartotojų bazės“, – teigė T. Mayersonas, pažymėdamas, kad nė viena „Android“ ir „iOS“ versija šios žymos dar nepasiekė.

Kalbėdamas apie konkurentus, jis užsiminė, kad dirbant su „Apple“, kūrėjams tenka rinktis tarp „iOS“ ir „OS X“, su „Google“ – tarp „Android“ ir „Chrome OS“. Savo ruožtu, „Microsoft“ nori patraukti kūrėjus universalios operacinės sistemos idėja. „Windows 10“ bus suderinama ne tik su PC, bet ir telefonais, planšetėmis, „Xbox“ ir netgi holografiniu kompiuteriu-akiniais „HoloLens“.

„Mes norime, kad „Windows“ taptų patraukliausia istorijoje kūrėjų platforma“, – konferencijos BUILD 2015 metu pareiškė „Microsoft“ generalinis direktorius Satya Nadella.

„Microsoft“ jau spėjo pristatyti naujas galimybes, kaip būtų galima uždirbti iš programėlių. „Windows Store“ dabar galima susimokėti už programėles iš telefono sąskaitos, neprisirišant prie kortelės.

Taip pat numatyta galimybė programėlės platinti prenumeratos pagrindu (tai jau naudojama „iOS“ ir „Android“ platformose). „Microsoft“ atnaujino ir reklaminę platformą, kuri dabar leidžia reklamuoti programėles, pasitelkus vaizdo klipus.

Galiausiai buvo pristatyta „Windows Store for Business“ – programėlių parduotuvės versija, skirta verslo atstovams. Kompanijų klientai galės modifikuoti programėlių rinkinius, prieinamus jų darbuotojams, taip pat naudoti verslo naudojamus mokėjimų metodus.