Bendrovės pajamos per metus tą patį ketvirtį augo nuo 271 iki 298 mln. Švedijos kronų. Taigi, skaičiuojant švediškai, pajamų augimas buvo 9,96 procento. Perskaičiavus į vietinę valiutą, pajamų augimas buvo 4,9 procento.

D. Strombergą ne mažiau džiugina tai, kad susilaukta augimo ne tik iš įrangos pardavimo, bet ir iš paslaugų – šis svarbus pajamų segmentas išaugo nuo 194 iki 208 mln. kronų (7,22 proc.) 1 procentu skaičiuojant vietine valiuta. Pajamų augimo procentų santykis, anot „Omnitel“ atstovų, skiriasi dėl to, kad valiutų kursai buvo perskaičiuojami kas mėnesį, o įrangos pardavimai pasižymi stipriu sezoniškumu.

Normalizuota EBITDA (pelno, neatskaičiavus palūkanų, pelno mokesčio, nusidėvėjimo ir amortizacijos) marža išliko stabili – 24,1 proc.

Nors prieš ketvirčio pradžią buvo baiminamasi, kad klientų srautas dėl euro įvedimą sulėtės, sausį, vasarį ir kovą susilaukta geresnio nei tikėtasi klientų srauto į salonus – didelę jų dalį sudarė įrangą perkantys svečiai iš Baltarusijos.

Ryšio operatorius padidino darbo vietų kiekį – atidaryti nauji klientų aptarnavimo salonai arba į esamus centrus priimta naujų darbuotojų Plungėje, Kretingoje, Telšiuose, Kėdainiuose, Vilkaviškyje, Ukmergėje ir Šilutėje.

Bendras „Omnitel“ klientų kiekis per tris mėnesius sumažėjo nuo 1,378 iki 1,334 milijono. Tiesa, mažėjimą lėmė tik išankstinio apmokėjimo paslaugų naudojimas. Verslo ir privačių abonentinių klientų kiekis, anot D. Strombergo, auga stabiliai: per tris mėnesius jis padidėjo 7 tūkstančiais, nuo 939 iki 946 tūkstančių. Tęsiasi klientų migracija iš išankstinio apmokėjimo paslaugų į abonentinį paslaugų apmokėjimą. Be to, pastebėta aiški tendencija – žmonės atsisako dviejų SIM kortelių naudojimo. Be to, išankstinio apmokėjimo paslaugų naudotojų mažėjimas neigiamos įtakos bendrovės pajamoms neturėjo – pajamos netgi išaugo, nes aktyvūs šių paslaugų naudotojai ir toliau naudojasi paslaugomis.

Anot D. Strombergo, Perduotų duomenų kiekis „Omnitel“ tinkle didesnis, nei „Bitės“ ir „Tele2“ kartu sudėjus: „Omnitel“ klientai „sunaudojo“ 3170 mln. MB duomenų, „Tele2“ klientai – 1457 mln. MB, „Bitės“ – 1405 mln MB. Per metus, lyginant su 2014 metų pirmuoju ketvirčiu, duomenų suvartojimas „Omnitel“ tinkle išaugo 17 procentų.

Vidutinis „Omnitel“ klientas praėjusių metų paskutinį ketvirtį RRT duomenimis persisiuntė po 1,423 GB duomenų. „Bitės“ vidutinio kliento interneto sunaudojimas – 834 MB, „Tele2“ – 625 MB. Tuo tarpu SMS žinučių fronte situacija yra visiškai priešinga: „Omnitel“ klientai jų naudoja kur kas mažiau nei konkurentų (87, lyginant su 163 „Bitės“ tinkle ir 152 „Tele2“ tinkle). Tai, anot D. Strombergo, taip pat susiję su aktyviu duomenų naudojimu – „Omnitel“ klientai bendrauja „šiuolaikiškiau“.

D. Strombergas pastebėjo, kad klientai linkę savo senesnius išmaniuosius telefonus keisti į tokius, kuriuose yra 4G ryšio galimybė.

Itin palankiai „Omnitel“ klientai sutiko naują pasiūlymą keliautojams. Apklausų duomenys rodo, kad net 72 proc. lietuvių, išvykstančių į kitas šalis, visiškai nenaudoja mobiliojo interneto, todėl planų „Išmaniems“ naudotojams buvo pasiūlyta nuo 15 iki 25 MB nemokamo interneto. Tai per vieną mėnesį nuo pasiūlymo duomenų suvartojimą užsienyje išaugino 140 procentų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (28)