Iš pradžių buvo pranešta apie kelių „Panda“ produktų savęs naikinimo atvejus, tačiau vėliau paaiškėjo, kad problema palietė šešis sprendimus, įskaitant „Panda Antivirus Pro 2015“, „Panda Internet Security 2015“ ir „Panda Global Protection 2015“.

„Panda“ antivirusinėms ėmus rodyti pranešimus apie rastus kenkėjus, kai kurie vartotojai ėmė panikuoti ir perkraudavo kompiuteris. Tai problemą tik dar labiau pagilindavo, kadangi dingdavo interneto ryšys.

Kai kurie vartotojai pranešė, kad tarp kenkėjiškų programų atsidūrė naršyklės „Mozilla Firefox“ ir „Google Chrome“, biuro programų paketo „Microsoft Office“ programos, taip pat kai kurios „Windows Update“ rinkmenos.

„Panda Security“ atstovai gana operatyviai sureagavo į šią problemą. Kompanijos teigimu, išspręsta apie 90 procentų incidentų, tuo tarpu palaikymo tarnyba aktyviai darbuojasi, kad problema būtų pašalinta iš kuo daugiau sistemų per kuo trumpesnį laiką.