Daugelis išmaniųjų telefonų gamintojų nori tapti „antrąja „Apple“, kuri savo augančiai gerbėjų armijai parduoda kažką daugiau, nei tiesiog elektronikos įrenginius. Tačiau HTC atstovas pažymi ne pačius geriausius siekio tapti „antruoju“ pavyzdžius.

Pavyzdžiui, I. Mootee tvirtina, jog „Samsung“ savo išmaniuosius telefonus gamina vien tik dėl pelno gavimo, kažkokios ypatingos „idėjos“ korėjiečių prekės ženklas neturi. „Xiaomi“ verslo modelis gali būti sėkmingas tik trumpalaikėje perspektyvoje, tačiau JAV rinkoje kinų gamintojas ateities neturi.

Savo ruožtu, HTC nori surasti „aukso vidurį“ tarp dviejų kraštutinumų, teigė HTC rinkodaros padalinio vadovas.

Savo išmaniųjų telefonų reklamai HTC vėl ketina pasikviesti Holivudo aktorių Robertą Downey Jr., kuris atliko pagrindinio herojaus vaidmenį filme „Geležinis žmogus“. Tiesa, šį kartą aktorius neparodys savo veido, o reklamoje dalyvaus nepastebimai.

I. Mootee paaiškino, jog nebrangių išmaniųjų telefonų segmentas kompanijos HTC nevilioja, kadangi jis negarantuoja reikiamos pelno maržos, o konkurencija ten labai didelė. Be to, esant tokiam žemam kainų lygiui, sukurti produktą bent su tam tikrais unikalumo bruožais neįmanoma. Jei žmonės ieško geriausio, jie pasiruošę už tai primokėti.

Sprendimas išleisti virtualios realybės įrangą „Vive“, anot HTC rinkodaros vadovo – tai noras apsidrausti nesėkmės išmaniųjų telefonų rinkoje atveju. Antra vertus, masiniu produktu „Vive“ nelaikomas. Dėl šios priežasties ir reklamuoti jo neketinama – tuomet turimos atsargos būtų išparduotos žaibiškai. Tikėtina, kad „Vive“ bus naudojamas kaip HTC reklaminis įrankis kompanijos prestižui padidinti.