„Kokį filmą bežiūrėčiau, kas 20 ar 30 minučių išlenda „Pepsi“ reklama. Be garso, bet labai geros vaizdo kokybės. Taip per šiandien nutiko jau su 6 filmais“, – skundėsi interneto svetainės „Reddit“ naudotojas. Apie tą pačią problemą pranešė ir keletas kitų internautų, rašo cnet.com.

Pirmieji skundai dėl reklamų, pradedamų rodyti ten ir tada, kur jų anksčiau nebūdavo, pasirodė „Reddit“ kanale, skirtame „Plex“ daugialypės terpės programėlei, naudojamai įvairiuose prie interneto prijungtuose įrenginiuose, taip pat „Samsung“ televizoriuose. „Plex“ naudotojai paprastai per šią programėlę į televizorių nukreipia vietinį turinį (iš savo kompiuterio ar prie tinklo prijungtos duomenų saugyklos), todėl daugelis naudotojų buvo labai nustebinti, kad į jų žiūrimus vaizdo įrašus buvo įterpiamos reklamos. „Plex“ atstovas spaudai užtikrino, kad reklamos – tikrai ne jų darbas.

Bet panašu, kad „Plex“ – ne vienintelė programėlė, reklamuojanti „Pepsi“. Australijoje „Foxtel“ televizijos paslaugų naudotojai tvirtina, kad žiūrėdami vaizdo įrašus per „Foxtel“ programėlę, jie savo „Samsung“ televizorių ekranuose matė tas pačias „Pepsi“ reklamas. „Foxtel“ atstovas taip pat pareiškė, jog tai visiškai nesusiję su jų įmone. „Tai tikrai neturėtų vykti. Klausimas turėtų būti nedelsiant eskaluojamas“, - sakė jis.

„Samsung“ atstovai pripažino, jog šios reklamos tikrai susiję būtent su jų gaminama įranga: „Samsung Electronics Australia“ ši problema, susijusi su kai kuriais „Samsung Smart TV“ naudotojais, kurių patirtį sutrikdė „Pepsi“ reklama, yra žinoma.

Taip nutiko dėl klaidos, įvykusios neseniai įdiegus atnaujinimą, kuris nebuvo skirtas Australijos rinkai.

Galima užtikrinti, kad klausimas jau yra išspręstas ir šiuo metu neturime planų artimiausioje ateityje taikyti tokį reklamavimo būdą Australijos rinkoje. „Samsung Electronics Australia“ atsiprašo visų savo klientų, kurie dėl šio sutrikimo patyrė nepatogumų“.

„Samsung“ jau kurį laiką bando uždirbti iš savo išmaniųjų televizorių platformos, tačiau sėkmė yra labai permaininga. Kurį laiką bendrovė bandė pardavinėti išmaniesiems televizoriams skirtas programėles, tačiau maždaug prieš metus išaiškėjo, kad vartotojai nepasiryžę mokėti už tai pinigus. Kita populiari idėja išmaniosios televizijos pramonėje – uždirbti pinigus siūlant turinio paslaugas, bet šioje vietoje susidurta su rimta konkurencija „Netflix“, „Hulu“ ir kitų panašių paslaugų pavidalu. Dėl to „Samsung“ praėjusių metų liepą išjungė savo filmų nuomos paslaugą išmaniesiems televizoriams.

Pastarojo incidento laikas nemaloniai sutapo su kita žinia, galinčia paskatinti rinktis kitų gamintojų televizorius: veinas „Samsung“ išmaniojo televizoriaus savininkas maždaug prieš savaitę atkreipė dėmesį į tai, jog kompanijos privatumo politikoje pateikiamas įspėjimas neatskleidinėti privačios informacijos esant šalia jų išmaniųjų televizorių. Esą, gali būti, kad televizorius klausosi visų mūsų pokalbių ir įrašus perduoda trečiosioms šalims. Vėliau bendrovė paaiškino, ką iš tikrųjų reiškia šis įspėjimas – garsas įrašinėjamas tik tuo atveju, kai ant nuotolinio valdymo pultelio paspaudžiamas įrašymo mygtukas, o nuolatinis klausymas be duomenų įrašymo ir perdavimo vyksta tik laukiant konkrečių televizoriaus valdymo komandų iš konkretaus ir gana neilgo sąrašo.

Bet abiejų incidentų sutapimas akivaizdžiai reiškia, jog tokios įrangos, kuri turi gebėjimą stebėti savo aplinką, gamintojai, turi klientams aiškiau papasakoti, kokiomis sekimo ir kišimosi į turinio rodymą galimybėmis pasižymi tie įrenginiai.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (5)