Tačiau dar vienu populiarumo veiksniu galima laikyti mažą „Xiaomi“ išmaniųjų telefonų kainą.

Kadangi Kinijoje jie pardavinėjami išskirtinai elektroninėse parduotuvėse, galima smarkiai sutaupyti (nėra fizinių parduotuvių ar operatorių antkainių, sutaupoma logistikos srityje), o dėl to sumažėja telefonų savikaina.

Kitu veiksniu, apie kurį leidinio „TechCrunch“ žurnalistams užsiminė „Xiaomi“ viceprezidentas Hugo Barra, yra ilgas kompanijos produktų gyvenimo ciklas.

„Kadangi jie išbūna prekyboje 18-24 mėnesius, per tą laikotarpį jie spėja atpigti 3-4 kartus. Modelis „Mi2“/„Mi2s“ prekyboje yra jau 26 mėnesius, „Redmi 1“ išleistas 2013 m. rugsėjį, o „Redmi 2“ anonsuotas tik šį mėnesį.“

Savikaina mažėja, nes krenta šiems telefonams skirtų komponentų kainos, o vartotojiškų įrenginių segmente tai ypač pastebima. Kainą sumažinti padeda ir nedidelis išleidžiamų modelių skaičius.

„Xiaomi“ rinkodaros politika numato informacijos platinimą per socialinius tinklus, o tai leidžia sutaupyti reklamos biudžetą, kurio dydis „Samsung“ ir kitų gamintojų atveju skaičiuojamas milijardais dolerių.

Tokios politikos trūkumas – ypač maža pelno marža, tačiau visa tai „Xiaomi“ bando kompensuoti savo firminėmis tarnybomis ir mobilių programėlių parduotuve.

Neseniai anonsuoti išmanieji telefonai „Mi Note“ ir „Mi Note Pro“ negali pasigirti maža kaina. Vis tik užsitarnavusi kokybiškos produkcijos gamintojo reputaciją, „Xiaomi“ įgijo daugybę gerbėjų, kurių aukštos kainos nebaido.

Analitikai mano, kad 2015 m. vien „Xiaomi Mi Note“ modelių bus parduota apie 13-15 mln. Jau dabar kompanija stebi didelį vartotojų susidomėjimą, kurie stoja į virtualias eiles. „Mi Note“ prekyba Kinijoje prasidės sausio 27 d., „Mi Note Pro“ – kovo mėnesį.