„Tikimės, kad šios dvi valandos paskatins ne vieną moksleivį ne tik naudoti technologijas, bet jas ir kurti. Svarbiausia pirmą kartą pabandyti ir iškart pamatyti, jog visiškai nesudėtingai galima sukurti savo pirmąją programėlę. Toks buvo ir mūsų pamokos tikslas. Moksleiviai suprato, kad per gerą pusvalandį galima sukurti, nors ir labai paprastą, bet veikiančią programėlę“, – sako Tautvydas Dagys, iniciatyvos partnerės „Microsoft Lietuva“ programavimo technologijų ekspertas.
„Nors tai ir tebuvo visiškai paprastas žaidimas, moksleiviai galėjo valdyti virtualų kamuoliuką ir juo išmušti iš ekrano kitus kamuoliukus. Per gerą pusvalandį jaunieji programuotojai pamatė, kaip veikia fizikos dėsniai žaidimuose ir net parašė itin paprastą skriptą. Labai smagu stebėti vaikų veidus, kai jie, paspaudę žaidimo paleidimo klavišą, supranta, jog tai jų kūrinys“, – sako P. Paškevičius. Jo komanda tokias pamokas veda nuolat ir dar šią savaitę surengs keletą analogiškų susitikimų su moksleiviais kitose šalies mokyklose.